۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۵۳۴۲۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر خلاصی بر پیکر استکبار و فتنه‌گران خواهد بود

حجت‌الاسلام محمودی حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را نشان‌دهنده ایستادگی در برابر دشمنان، فتنه‌گران و نفوذی‌های آنان و تیر خلاصی بر پیکر استکبار آمریکا و صهیونیسم دانست.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به آماده سازی جشن های دهه فجر انقلاب اسلام از به نواخته شدن زنگ مدارس کشور و برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا در ۱۴ بهمن‌ماه خبر داد.

وی در ادامه با بیان این‌که پیام‌های سیاسی اجتماعی امام راحل مرزهای عالم را در نوریده است، گفت: اگر تا دیروز شعارهای انقلاب در ایران شنیده می‌شد امروز در سایر کشورهای اسلامی به گوش می‌رسد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: اگر دیروز فریاد مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی و صهیونیسم در ایران بلند شد، امروز این فریاد کوبنده در کشورهای اروپایی و آمریکایی شنیده می‌شود.

وی افزود: امام با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و الهام از سیره جد بزرگوارش پیامبر رحمت‌(ص) و با ترکیب روش علوی، فاطمی و حسینی، نمرودیان را به زیر کشید و فرعونیان را فراری داد و ابوجهل‌ها و سفیان‌ها را دچار بهت و حیرت کرد.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: امام با روش پیامبرگونه‌اش برای نجات ملت از تمام هستی خود گذشت و با عصای موسوی‌اش و با تبر ابراهیمی‌اش و با دم مسیحائیش به کالبد بشریت جان بخشید و مستضعفان و محرومان را از یوغ مستکبران رهایی بخشید.

وی اظهار داشت: به برکت امام و ملت ایران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری انقلاب جامه عمل پوشانده شد، و نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران به عنوان مستقل‌ترین کشور جهان بر مبنای آرای مردم بنا گذاشته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: دنیا باید در ۲۲ بهمن شاهد اقتدار، صلابت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکباری باشد و راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر خلاصی بر پیکر استکبار آمریکا صهیونیسم و فتنه‌گران خواهد بود.

وی گفت: در زمانی که دشمنان در صدد بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن پیشرفت‌های نظام اسلامی هستند و تمامی توطئه‌های آمریکا نقش بر آب شده است، ملت ایران با نصب العین قرار دادن فرامین و رهنمودهای نایب امام عصر‌(عج) به تمامی توطئه‌های استکبار و نفوذی‌های داخلی او دست رد خواهد زد.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: ملت با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که مطالبات منطقه‌ای خود را دنبال می‌کند و مدیران نیز موظف به پاسخگوی هستند، اما در برابر دشمنان، فتنه‌گران و نفوذی‌های آنان هرگز کوتاه نخواهند آمد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران متذکر شد: برخی جریان‌های سیاسی نیز از هورا کشیدن دشمن خرسند نباشند که هرگاه دشمن از کسی ابراز رضایت کرد باید در حقانیت خود تردید کند.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: به مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم که اجازه نخواهیم داد آرمان‌های حضرت زهرا‌(س) در دفاع از ولایت کمرنگ شود و ناکثین و قاسطین و مارقین به این انقلاب صدمه‌ای وارد کنند./920/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات