۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۵۳۵۶۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین ملت و انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: ایجاد ناامیدی در جامعه و وارونه جلوه دادن زمان رژیم پهلوی برای نسل جوان از نقشه های شوم دشمنان و نظام استکباری است که هدفی جز فاصله انداختن بین مردم و انقلاب را دنبال نمی کند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در حسینیه حضرت زینب(س) اظهار داشت: در دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود.

وی افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و امروز به یکی از قدرت های نه فقط منطقه بلکه جهان تبدیل شده است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که دشمنان ما نسل جوان را که ظلم و ستم های زمان طاغوت را درک نکرده اند مورد هدف قرار داده است و با القای شبهاتی قصد تضعیف نظام اسلامی و فاصله انداختن بین نسل جوان و انقلاب را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: ایجاد ناامیدی در جامعه و وارونه جلوه دادن زمان رژیم پهلوی برای نسل جوان از نقشه های شوم دشمنان و نظام استکباری است که هدفی جز فاصله انداختن بین مردم و انقلاب را دنبال نمی کند.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان یک لحظه بیکار ننشسته اند و هر بار با نقشه و طرحی جدید تضعیف و از بین بردن انقلاب را هدف اصلی خود قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه پیشرفت های چشمگیری در طول انقلاب اسلامی وجود داشته در هیچ دوره ای نمونه اش پیدا نخواهد شد، گفت: با همت جوانان مومن و متخصص بومی و با روحیه جهادی ایران اسلامی به اوج قله های پیشرفت رسیده و امروز مشاهده می کنیم که در تمامی عرصه ها ایران حرفی برای گفتن در سطح بین الملی دارد.

این مدرس حوزه تاکید کرد: نسل جوان باید با دستاوردها و پیشرفت های انقلاب از لحظه آغاز تا کنون آشنا شوند که این وظیفه های همه رسانه ها، دانشگاهیان و حوزویان است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: بحمدالله جوانان مومن و انقلابی ایران برای دفاع از ارزش ها و آرمانها و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل و خون هزاران شهید گلگون کفن است لحظه ای کوتاه نیامده و تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از نظام اسلامی در میدان مقاومت و نبرد علیه ظلم و کفر هستند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات