۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۵۳۹۴۹
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

مسؤولان به گونه ای عمل نکنند که انقلاب زیر سؤال برود

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان به گونه ای عمل نکنند که انقلاب اسلامی زیر سوال برود، گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و ولایت فقیه است و می خواهد اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد.
نصیرایی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: در بسیاری از بخش های قرآن کریم به سرنوشت بشر و اقوام گذشته اشاره شده است.

وی با بیان اینکه امروز هم جبهه حق و هم جبهه باطل همچون گذشته وجود دارد، گفت: انسان هر رفتاری که داشته باشد در سرنوشت او اثر خواهد گذاشت بنابراین باید به تاریخ و سرنوشت انسان های گذشته توجه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان نمی تواند هر کاری دلش می خواهد انجام بدهد و انتظار سعادتمندی داشته باشد، افزود: این موضوع نشدنی است که یک ملتی اهل مبارزه و کار نباشد و انتظار پیشرفت و استقلال داشته باشد.

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه مردم عامل پیدایش انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: مردم برای این انقلاب سختی های بسیاری را تحمل کرده اند و از هستی خود مایه گذاشتند و برای تثبیت و تداوم این انقلاب مردم باید حضور داشته باشند و نباید آنان را از دست بدهیم.

وی با توجه به اتفاقات رخ داده در سوریه، عراق، یمن و بحرین گفت: دشمن می گوید که این اتفاقات و حوادث کشورهای خاورمیانه در ایران نیز رخ خواهد داد و اگر آتش به پا شود بدانید که تر و خشک با هم خواهند سوخت.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی به حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: در این حوادث مشاهده کردید که چه حرف هایی زدند و چه کارهایی انجام دادند و آیا با آتش زدن پرچم انقلاب مشکلات اقتصادی حل می شود؟ و بدانید که این جریانات دسیسه دشمن بود و با آتش زدن پرچم، آدم کشی و خسارت زدن می خواستند کشور را بر هم بزند.

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف نباید کم رنگ شود، ادامه داد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و ولایت فقیه است و می خواهد اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد و مبارزه با استکبار را ناکارآمد نشان دهد.

وی اظهار داشت: اگر در محیط اجرایی و سیاست گذاری دچار ضعف هستیم بدانید که این مسأله به تصمیمات خودمان باز می گردد و آگاه باشید که بدبین کردن نظام در بین مردم و خوار کردن آن برای هیچ کس اقتدار نخواهد آورد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه رفتار و عملکرد ما مسؤولان نباید بگونه ای باشد که انقلاب اسلامی زیر سوال برود، گفت: اگر نسبت به این انقلاب تردید کنیم باید بدانیم که جنایت های رخ داده در کشورهای منطقه به اسم اسلام ناب بدون شک در ایران نیز رخ خواهد داد.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: با انقلاب اسلامی بر روی پای خود ایستادیم و بدون تکیه کردن به دیگران توانستیم پیشرفت های قابل توجهی در مسائل مختلفی همچون هسته ای، علمی، پزشکی و غیره کسب کردیم.

محسن ناصری، معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این مراسم اظهار داشت: امروز ما وظیفه داریم راه امام راحل را ادامه دهیم و پیوند و میثاق خود را با ولایت فقیه محکم تر کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول بنیادین و یک حرکت رو به جلو است، گفت: انقلاب اسلامی می تواند نسل آینده را به خود جذب کند و توانست طی 39 سال گذشته جمعیت عظیمی از نخبگان را با خود همراه کند.

معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی سبب امید بخشی و احیای اعتماد به نفس ملت ایران شد و رمز تداوم این انقلاب حضور مردم در تمامی صحنه ها است./۸۸۰/د103/ب1

منبع: شبستان

 

ارسال نظرات