۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۵۴۰۵۲
مؤسس حوزه علمیه کوهدشت:

بصیرت بخشی و روشنگری رسالت خطیر طلاب است

امام جمعه کوهدشت گفت: طلاب برای انجام رسالت تبلیغی خود که وظیفه ای خطیر بر دوش آنان است، باید با کسب علم و انجام فعالیت های پژوهشی بنیه علمی وتبلیغی خود را تقویت کنند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، مؤسس حوزه علمیه خواهران کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه خواهران این شهرستان امسال پنجمین سالی است که فعالیت دارد و هر سال تعدادی طلبه جدیدالورود جذب می کند و این مهم در تربیت جوانانی مؤمن و انقلابی و هدایت دینی جامعه مؤثر است.

وی بر اهمیت و ضرورت تأسیس حوزه های علمیه در جهان اسلام تأکید کرد و افزود: حوزه مهد پرورش و تربیت طلابی توانمند بوده است.

امام جمعه کوهدشت در ادامه بیان داشت: تفقه در دین تأییدی بر تأسیس حوزه های علمیه در جهان اسلام است.

حجت الاسلام طهماسبی عنوان کرد: بانوان در جامعه نقش های مهم و رسالت خطیری در پرورش و تربیت فرزندان، تحکیم بنیان خانواده، حفظ سلامت روحی و روانی جامعه و همسرداری دارند و فعالیت در حوزه علمیه خواهران و تبلیغ مبلغان خواهر در این زمینه ضروری است.

وی بر ضرورت حفظ جایگاه و تبیین رسالت زنان تأکید کرد و گفت: بصیرت بخشی و روشنگری بانوان مبلغ امری لازم و ضروری برای این مهم و مقابله با توطئه های دشمنان است.

مؤسس حوزه علمیه خواهران کوهدشت بیان کرد: طلاب با استفاده از موقعیت های تحصیلی که در اختیار دارند باید در راه علم آموزی کوشا باشند و در آینده رسالت تبلیغی خود را به بهترین شکل انجام دهند.

حجت الاسلام طهماسبی ادامه داد: هر طلبه با انجام فعالیت های علمی، تحقیقی و پژوهشی باید در راستای تقویت بنیه علمی و تبلیغی خود تلاش کند./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات