۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۵۴۳۹۶
آیت الله طه محمدی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب است

امام جمعه همدان گفت: مردم ایران اسلامی همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده و باید با حضوری پرشور در ۲۲ بهمن در کنار تجدید میثاق با آرمان های انقلاب به جهانیان و رسانه های بیگانه عظمت انقلاب و اسلام را نشان دهند.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان بیان داشت: مردم ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرده اند که پای اعتقاد خود و آرمان های اسلام تا پای جان ایستادگی کرده و خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همیشه در همه صحنه حاضر بوده و هستند و باید با حضوری پرشور در 22 بهمن در کنار تجدید میثاق با آرمان های انقلاب به جهانیان و رسانه های بیگانه عظمت انقلاب و اسلام را نشان دهند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در کشور اظهار داشت: متاسفانه در کشور ایران طلاق و آسیب های اجتماعی رو به افزایش است و تنها راه مبارزه با آسیب های اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر با شیوه های صحیح اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به مرکز مشاوره صیانت از خانوده در همدان ابراز داشت: مرکز صیانت از خانواده در همدان توانسته بالغ بر 400 پرونده اختلاف خانواده را با مشاوره صحیح به سرانجام برساند.

امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت خبرخواهی در جامعه خاطرنشان کرد: همه مردم باید زندگی خود را بر مبنای خیر خواهی بنا کنند، اگر بزرگ ترها با جوانان صحبت کنند و راه صحیح را به آنها نشان دهند به قدر زیادی مشکلات جامعه کم می شود و همچنین آمار طلاق کاهش می یابد.

وی در ادامه افزود: گاهی یک مشکل کوچک سبب می شود تا افراد به بن بست برسند و اگر کسی در کنار آنها باشد و راه صحیح را به آنها نشان دهد خیلی از آسیب ها در جامعه کم خواهد شد.

آیت الله طه محمدی گفت: باید همه مراسم ها مسجد محور اداره شود و مردم بانی مسایل فرهنگی جامعه اسلامی باشند.

وی در پایان با اشاره به مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در 10 مسجد همدان اظهار داشت: در همدان در 10 مسجد شاخص به غیر از برنامه ریزی و اطلاع رسانی از سوی ستاد نماز جمعه همه این برنامه ها به صورت مردمی و خود جوش صورت گرفت و این مساله باید در جامعه و همه شهر ها رواج پیدا کند./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات