۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۵۹۶
مؤسس حوزه علمیه نبی اکرم:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عامل سربلندی مردم و جریان مقاومت است

مؤسس حوزه علمیه نبی اکرم(ص) گفت: حضور در راهپیمایی، علاوه بر سربلندی مردم ما و جریان مقاومت در سطح منطقه خاورمیانه و جهان، موجب ذلت دشمنان به ویژه استکبار جهانی و صهیونیست ها خواهد شد.
۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری رسا، آیت الله ضیاءالدین نجفی مؤسس و مسؤول حوزه علمیه نبی اکرم(ص)، عصر امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان فجر فاطمی و بزرگداشت 170 شهید مسجد جامع نبی اکرم(ص)، که با حضور روحانیان، طلاب و سایر اقشار و گروه های مردم برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) و مردم ایران با اتکا به خداوند متعال، علیه رژیم طاغوت شاهنشاهی، قیام کردند و با تقدیم صدهاهزار شهید و جانباز، دشمن را شکست دادند.

مؤسس و مسؤول حوزه علمیه نبی اکرم(ص)، وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: ملت ولایت مدار، شهیدپرور و مبارز ایران، امروزه نیز تحت هدایت های حکمیانه مقام معظم رهبری و با حفظ یکپارچگی خود، دشمنان را شکست خواهند داد.

آیت الله نجفی در ادامه با دعوت از ملت ایران برای حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: حضور تک تک مردم عزیز ایران در این راهپیمایی، افزون بر عزیزتر کردن و سربلندی مردم ما و جریان مقاومت در سطح منطقه خاورمیانه و جهان، موجب ذلت دشمنان به ویژه استکبار جهانی و صهیونیست ها خواهد شد.

مؤسس و مسؤول حوزه علمیه نبی اکرم(ص) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمودند: مردم متدین و انقلابی ما، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر اطاعت خود از فرامین مقام معظم رهبری را نشان می دهد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز در ادامه همایش فجر فاطمی، انقلاب اسلامی را نعمت الهی دانست و گفت: اطاعت از ولی فقیه، موجب تداوم راه امام خمینی(ره)، رهبری و شهدا می شود و مردم ما همیشه پیرو رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

در ادامه مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، سردار سیدمجتبی سیدعبداللهی، از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) و از فرماندهان جنگ تحمیلی، به بیان خاطرات خود از دوران مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و دفاع مقدس پرداخت.

تجلیل و تکریم از مقام ایثار و شهادت، و تقدیر از خانواده معظم شهدا و جانبازان، بخش پایانی "همایش فاطمی" در مسجد جامع و حوزه علمیه نبی اکرم(ص) بود./969/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات