۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۷۶۱
امام جمعه دامغان:

حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن نماد وحدت و عشق به انقلاب است

امام جمعه دامغان با تحسین حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، گفت: دشمن از راه‌های گوناگون سعی بر ورود و نفوذ در کشور و مراکز مختلف را دارد.
امام جمعه دامغان امام جمعه دامغان-راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان، ظهر امروز در جمع پرشور و گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان که از زن و مرد و پیر و جوان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه حضور یافتند، اظهار داشت: امروز مردم همیشه در صحنه ما در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب به خیابان‌ها آمدند تا پرشمارتر و متحدتر از همیشه پاسخ یاوه‌گویان عالم را با مشت‌های گره کرده  و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رساتر از همیشه بدهند.

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه پایه‌های انقلاب و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران بر دوش ملت است؛ تقویت نیروهای انقلاب و حمایت و اطاعت از ولایت، تنظیم سیاست‌های کلی در جهت مصالح اسلام، مردم و انقلاب، جلوگیری از انحراف و حفظ آرمانهای نهضت خمینی کبیر(ره) و حفظ حضور مردم در صحنه‌ را ضامن بقای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه راز بقای انقلاب اسلامی ملت ایران و رسیدن به چهلمین بهار انقلاب، ایستادن در برابر استکبار جهانی است، افزود: آفرین به مردم غیور دامغان که امروز حماسه ای دیگر آفریدند و آفرین به ملت ما که همه آگاهانه آمدند تا به دشمنان بگویند از قرآن، اسلام، عزت و استقلال، میهن و شرافتشان در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای مستکبران عالم و انسان‌های روانی همچون ترامپ، دست برنخواهند داشت.

خطیب راهپیمایی 22 بهمن 96 دامغان با اشاره به اینکه ملت و مسؤولان ما هرگز اجازه ندهند که پست‌های کلیدی و حیاتی کشور به دست نااهلان بیفتد، خاطر نشان کرد: دشمن از راه‌های گوناگون سعی بر ورود و نفوذ در کشور و مراکز مختلف دارد، فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان یکی پس از دیگری توسط ملت ایران نقش برآب شد، اما نباید از یاد ببریم که اگر انقلاب به دست نااهلان بیفتد دیگر تداوم نخواهد داشت.

ایجاد شکاف بین ملت و روحانیت خواست دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان اضافه کرد: دشمنان اسلام همواره می‌کوشند بین مردم و روحانیت فاصله بیندازند و علما به عنوان هدایت کنندگان انقلاب را از مردم جدا کنند، حال آنکه امام هادی(ع) در روایتی شریف می‌فرماید، اگر علمای اسلام در عصر غیبت نبودند بسیاری از مردم مرتد می‌شدند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خطر تحریف سخنان امام، راه امام و آرمان‌های شهدا همواره انقلاب ما را تهدید می‌کند و ایستادگی در برابر این تحریف وظیفه یکایک ما است، افزود: ملتی آگاه، حوزه‌های علمیه بیدار و دانشگاه‌های پویای ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد دشمن به آرزوهایش برسد، دیانت ما از فرهنگ و سیاست ما جدا شدنی نیست، ما ملتی هستیم که برای انقلاب، میهن و مکتبمان خون‌ها و هزینه‌های فراوانی داده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش فراوان دشمنان و ایادی داخلی آنها برای سیاه نمایی وضعیت کشور و رؤیایی نشان دادن شرایط اسفناک ملت مظلوم ایران در دوران رژیم ستمشاهی، به برخی از ثروت‌های کلان ملی که توسط محمد رضا شاه، خانواده و اطرافیان و نظامیانش از کشور خارج شد، اشاره کرد و گفت: امروز خوشبختانه سرچشمه نظام اسلامی ما پاک است و رهبری ملت را فقیهی جامع الشرایط و شخصیتی الهی برعهده دارد، اگر فردی اموال بیت المال را غصب می‌کند مورد محاکمه قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود اموال بیت المال باز گردانده شود.

دولتمردان برای حل مشکلات مردم بیش از پیش بکوشند

خطیب راهپیمایی 22 بهمن 96 دامغان تصریح کرد: همگی قبول داریم که مشکلاتی در کشور وجود دارد اما نباید هرگز از لزوم وحدت غافل شویم، باید وحدت و همدلی بین ملت را حفظ کنیم تا بتوانیم با قدرت مشکلات مردم را حل نماییم؛ ملت ما امروز عزت و قدرت و شرافت را باردیگر به نمایش گذاردند و دولتمردان ما نیز باید بیش از پیش برای حل معضلاتی نظیر تورم و گرانی، بیکاری و مشکلات ازدواج جوانان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خاطر نشان کرد: دشمنان و زیاده‌خواهان بدانند، مشکلات ما خانوادگی است، ملت بزرگ ایران دستاوردهای بزرگ انقلاب خود در حوزه‌های فرهنگی، علم و فناوری، دفاعی و هسته‌ای و رفاهی و اقتصادی را درک می‌کنند و باور دارند و هرگز با توطئه‌های مستکبران دست از انقلاب و رهبری خود بر نمی‌دارند.

امام جمعه دامغان با اشاره به سخنان خود در نماز جمعه این شهرستان با حضور استاندار سمنان، گفت: شهرستان دامغان با داشتن شرایط استثنایی جغرافیایی، میراث فرهنگی کهن و توانمندی‌های بسیار باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان استان قرار بگیرد و همت ویژه ای برای حل مشکلات مردم شهیدپرور این شهرستان داشته باشند، ما پیگیری مشکلات مردم و تأکید بر حل آنها را آغاز کرده‌ایم و گام به گام این خواسته بحق مردم دامغان را تا حل مشکلات پیگیری خواهیم کرد./977/پ203/ب1

ارسال نظرات