۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۵۴۸۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور پرشور و شعور مردم در مراسم ۲۲ بهمن تجدید میثاق با ولایت بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با ولایت تجدید بیعت کردند.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: استمرار و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی درگرو حضور باشکوه مردم در چنین روزهایی است.

وی افزود: از نظر تحلیل گران رهبری با ایمان و دین‌دار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که این انقلاب را به وجود آورد و استمرار این انقلاب به اتحاد و همبستگی مردم به رهبری ولی فقیه بستگی دارد.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عظمت، شرافت و افتخار را برای ملت ایران به همراه آورد و به فرموده مقام معظم رهبری امام آمد تا به نام خدا سفینه نجات خلق را از میان خون به ساحل پیروزی رهنمون شود.

وی ادامه داد: این‌گونه شد که یوم‌الله بیست و دوم بهمن ۵۷ طلوع دوباره اسلام ناب محمدی، تجدید حیات مستضعفان و خشنودی حضرت ولی‌عصر، مهدی موعود (عج) را نوید داد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: این در حالی است که در فاصلهٔ بین نیم‌قرن از دوران حکومت رضاشاه و محمدرضا و دوران سیاه وابستگی به غرب به‌ویژه آمریکا، جامعه تحت نفوذ و اشاعهٔ فرهنگ و مظاهر زندگی غربیِ ضد ارزش‌های دینی قرار داشت.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: در آن زمان فساد اداری و درباری بی داد می‌کرد، ارزش‌های دینی هویت ایرانی به دست فراموشی سپرده شده بود و حرمت و کرامت خانواده و شخصیت زن به سبب وجود کانون‌های فساد و میخانه‌ها به پایین‌ترین سطح تنزل پیدا کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران ستم‌شاهی بخش وسیعی از جمعیت جامعه را بی‌سودان تشکیل می‌دادند و به‌طورکلی دست مردم از تعامل و ارتباط با دین و دین‌دار و روحانیان قطع ‌شده و خلأ معنویت پایه‌های اخلاق، ارزش‌های انسانی و عدالت محوری را به ورطه سقوط کشانده بود.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: اما در مقابل دستاوردهای انقلاب و حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب و عزت غرورآفرین و استقلال کشور مدیون تلاش و مجاهدت شهدای گران‌قدر است که این ارزش‌های انقلاب باید به نحو شایسته برای آگاهی بیشتر جوانان بیان شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات