۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۵۶۰۳۸
مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه:

کارگروه رسانه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه ارومیه تشکیل می شود

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه رسانه و خادمان رسانه ای قرارگاه نماز جمعه ارومیه، گفت: اصحاب رسانه تاثیرگذارترین قشر در اجرای برنامه های فرهنگی هستند که امیدواریم کارگروه رسانه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه نیز جزء کارگروه های فعال باشد.
ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه باید از ظرفیت و پتانسیل نماز جمعه برای سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان بهره گرفت، اظهار کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، نماز جمعه باید به قرارگاه فرهنگی تبدیل شود بگونه ای که پاتوق و محل فرهنگی و بصیرتی برای جوانان شود.

وی با اشاره به تلاش های ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه برای تحقق بخشیدن به مطالبات رهبری در خصوص قرارگاه فرهنگی نماز جمعه، خاطرنشان کرد: بعد از چند ماه جلسه و هفکری، ساختار قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شکل گرفته و کارگروه های مختلف تشکیل شده است.

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه گفت: تمام برنامه های مصلا حتی کارهای عمرانی نیز با چشم انداز قرارگاه فرهنگی انجام می گیرد.

حجت الاسلام نوروزنژاد هدف از قرارگاه فرهنگی را انجام کار ستادی عنوان کرد و افزود: قرارگاه اصطلاح نظامی است و رهبری تعمدا از این لفظ استفاده کردند چراکه در حال حاضر نیز در جنگ هستیم؛ جنگ تمام عیار فرهنگی که برای مقابله با آن، نیاز به اقدامات فرهنگی و کار قرارگاهی با فرماندهی مشترک است.

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: درصدد هستیم فعالان فرهنگی حقیقی و حقوقی شناسایی شود تا بتوانند هماهنگ و با هم افزایی تصمیم گیری و تصمیم سازی کرده و برنامه ها را عملیاتی کنند.

وی اذعان کرد: یکی از مهم ترین آسیب های شهر ارومیه این است که هیچ گونه شناختی از فعالان فرهنگی شهر نداریم. حتی در رابطه با رسانه ها نیز اینگونه است.

حجت الاسلام نوروزنژاد با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه رسانه و خادمان رسانه ای قرارگاه نماز جمعه ارومیه، گفت: اصحاب رسانه تاثیرگذارترین قشر در اجرای برنامه های فرهنگی هستند که امیدواریم کارگروه رسانه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه نیز جزو کارگروه های فعال باشد.

وی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی بهترین مکان برای تشکیل کارگروه رسانه ای است چراکه رسانه ها با سلایق مختلف می توانند فعالیت داشته باشند.

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه خواستار حضور چشمگیر، اثرگذار و فعال رسانه ها در نماز جمعه ارومیه شد و اظهار کرد: صدور کارت تردد برای خبرنگاران و برپایی غرفه برای معرفی و نمایش عملکرد رسانه ها از جمله برنامه های ستاد در راستای حضور ملموس رسانه ها در نماز جمعه است.

وی تأکید کرد: هفت هزار نماز گزار جمعه، فرصت بزرگی است که رسانه ها می توانند فعالیت های خود را عرضه کنند.

حجت الاسلام نوروزنژاد در پایان گفت: جایگاه ویژه نماز جمعه ارومیه، مردمی است و مسوولان اغلب در جمع نمازگزاران هستند./936/پ203/ب1

ارسال نظرات