۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۰۵۱

جلسه مدیران حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: جلسه مدیران مدارس علمیه ۱۲ گانه استان فردا با محوریت پذیرش حوزه های علمیه برگزار می شود.
مرکز مدیرت حوزه علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برگزاری جلسه مدیران مدارس علمیه استان، گفت: این جلسه در راستای تعامل و هم افزایی مدیران در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی در خصوص پذیرش حوزه علمیه استان برگزار می شود.

وی افزود: مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی فردا ساعت 9 میزبان مدیران مدارس علمیه 12 گانه شهرستان های استان است تا در خصوص نحوه تشویق جوانان به ورود به حوزه برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام عبدی فام اظهار کرد: از آنجایی که 12 اسفندماه آغاز زمان نام نویسی برای آزمون ورودی حوزه های علمیه است باید به صورت جدی در امر تبلیغ و اطلاع رسانی ورود پیدا کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: تبلیغات محیطی، بهره گیری از ظرفیت رسانه های مجازی و مکتوب، حضور مدیران و اساتید در مدارس متوسطه و ارائه مشاوره، تشویق خانواده ها به تحصیل فرزندانشان در حوزه از طریق منابر روحانیان سطح شهر و مبلغان طرح هجرت استان، استفاده از ظرفیت نمازهای جمعه در خصوص اهمیت تربیت طلاب وروحانیان از جمله اقدامات درراستای اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه در استان خواهد بود.

حجت الاسلام عبدی فام گفت: امسال پذیرش حوزه های علمیه آذربایجان غربی بر اساس آمایش سرزمینی، جمعیت شهرستان و نیاز شهرستان و استان خواهد بود.

وی از فعالیت 12 حوزه علمیه در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و 100 طلبه در سطوح یک، دو و سه حوزه در این مدارس علمیه مشغول تحصیل علوم دینی و معارف اسلامی هستند.

گفتنی است، علاقه مندان به تحصیل در حوزه های علمیه از  12 اسفند ماه 96 تا 15 فروردین 97 فرصت دارند برای شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه نام نویسی کنند./936/ت303/ب1

ارسال نظرات