۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۶۲۳۳۰

برگزاری دوره آشنایی با حوزه علمیه ویژه دانش آموزان شادگانی

مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان گفت: دوره آشنایی با حوزه علمیه ویژه دانش آموزان شادگان برگزار می شود.
 دانش آموز

حجت الاسلام محمد کاظمی فخر، مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ماه شعبان اظهار داشت: پذیرش طلبه تنها از شهرستان شادگان صورت می گیرد و در این باره 15 طلبه جذب خواهند شد.

مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان اینکه پذیرش از میان دارندگان مدرک دیپلم صورت خواهد گرفت، ابراز داشت: برای جذب طلبه، دوره دانش آموز انقلابی را در حوزه و اردوی فرهنگی تربیتی را در قم برگزار کردیم تا از این طریق دانش آموزان مستعد و علاقه مند به تحصیل در حوزه جذب شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در دوره دانش آموز انقلابی 250 نفر شرکت کردند، افزود: از 8 تا 13 فروردین ماه، 160 دانش آموز در قالب اردو به همراه روحانیان و طلاب به قم اعزام شدند.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه در روزهای آینده دوره آشنایی با حوزه را برای دانش آموزان برگزار خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در این دوره 200 دانش آموز حضور پیدا می کنند و اطلاعات لازم را درباره حوزه، اهداف حوزه و دروس حوزوی دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جذب طلبه بیشتر از مدارس شهرستان است، بیان داشت: جذب طلبه مستعد و تربیت طلبه انقلابی بزرگترین هدف و در عین حال خواسته ما است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات