۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۴۸۳۹
امام جمعه بجنورد:

علمای دینی باید شناخت جامعه نسبت به دشمنان را ارتقا دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان با استفاده از تمام ابزارها و راه‌ها در پی نفوذ به جامعه ما و تضعیف اسلام هستند؛ ازاین‌رو روحانیان و علما وظیفه دارند آگاهی و شناخت جامعه نسبت به دشمنان را ارتقا دهند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از روحانیان، با اشاره به توطئه‌های جدید دشمنان برای براندازی جامعه دینی افزود: دشمن با ایجاد شبهات در ذهن نسل جدید و اشاعه فرهنگ و رسوم غلط در جامعه در پی از بین بردن جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: روحانیان و علما باید با استفاده از فرصت منابر و مجالس مذهبی ذهن جوانان و نوجوانان را از شبهات پاک کرده و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره آمار فزاینده اعتیاد و طلاق در جامعه افزود: دشمنان از هر راهی برای نفوذ در جامعه دینی و از بین بردن آن استفاده کرده و می‌کنند؛ ازاین‌رو باید عالمان دینی هوشیار باشند و شناخت و آگاهی عمومی جامعه را ارتقا ببخشند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از تمام ابزارها در پی نفوذ به جامعه ما و تضعیف اسلام هستند؛ ازاین‌رو روحانیان و علما وظیفه دارند برای مقابله با این روند در خط مقدم قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم ایران اسلامی همیشه پای انقلاب اسلامی بوده‌اند و از هیچ کوششی برای حفظ نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران به‌صورت مکرر بر ایستادگی ملت ایران بر آرمان‌های اصیل انقلاب و امام راحل و همچنین پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرده و می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج آمریکا از برجام و رایزنی با دیگر کشورهای عضو این توافقنامه، با تأکید بر قابل‌اعتماد نبودن کشورهای غربی، خواستار تلاش مسؤولان برای حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی شد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات