۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۶۷۴۵۱
ابوترابی در گفت‌وگو با رسا:

رژیم صهیونیستی بزرگترین مانع برقراری صلح و امنیت جهانی است

نماینده مجلس با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس اقدامی برای بیداری ملت‌ها است، گفت: دنیا باید به این نتیجه برسد رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین مانع برقراری صلح و امینت در جهانی بوده و باید هر چه سریع‌تر نابود شود.
ابوترابی

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: طبق بیانیه سازمان ملل بیت المقدس نباید وابسته به دین و مذهب خاصی باشد.

وی افزود: بیت المقدس از مهمترین مراکز دینی و مذهبی مسیحیان، یهودیان و مسلمانان به شمار می‌رود و امروز آمریکا بدون توجه به حساسیت‌های این ادیان به راحتی مصوبه سازمان بین الملل را نقض کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه یهودیان غیر از رژیم جعلی صهیونیستی هستند و باید بین آنان تفکیک قائل شد، ابراز کرد: یهودیان واقعی به شدت با رژیم صهیونیستی مخالف بوده و خواستار آزادی فلسطین و نجات سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیسم منحوس هستند.

ابوترابی با انتقاد از سکوت کشورهای مدعی دفاع حقوق بشر در مقابل جنایات این رژیم کودک کش، اظهار داشت: در عصری که شعار حقوق بشر گوش فلک را کر کرده و دم از حقوق حیوانات می زنند، رژیم غاصب صهیونیستی به راحتی در سرزمین‌های اشغالی دست به تصرف، کشتار و آواره کردن 5 میلیون زن و کودک بی گناه فلسطینی می‌زند.

وی افزود: هدف رژیم صهیونیستی از اشغال فلسطین کشورگشایی، ایجاد جنگ و فتنه انگیزی در منطقه است، این رژیم در دهه سال 1960 بیروت را تصرف کرد و با اشغال بلندای جولان در سوریه، صحرای سینا و بندر پیران را نیز تصاحب کرد، او همانند گرگی درنده در میان منطقه تنها به فکر توسعه طلبی است از این رو تا زمانی که این رژیم جعلی وجود داشته باشد دنیا روی خوش به خودش نخواهد دید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در خصوص اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با خریداری حدود 500 بمب بزرگ تهدیدی برای منطقه و جهان به شمار می‌رود دنیا باید به این نتیجه برسد اسرائیل بزرگ‌ترین مانع برقراری صلح و امینت در جهانی بوده و باید هر چه سریع‌تر نابود شود در غیر این صورت اگر این رژیم رها شود به جنایت های خود ادامه می دهد؛ راهپیمایی روز قدس اقدامی برای بیداری ملت‌ها است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات