۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۶۷۶۲۸
حاجی بابایی:

مقاومت نه مذاکره، راه مبارزه با رژیم صهیونیستی است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت است نه مذاکره، فلسطینیان باید همچون ایران و حزب الله لبنان یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.
حمید رضا حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در تجمع پایانی راهپیمایی روز قدس در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با قدردانی از حضور چشمگیر مردم غیور ارومیه در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: ملت ایران مومن به خدا، اسلام و قران هستند و همین ویژگی باعث شده که از طرف خداوند در جامعه جهانی ماموریت خاص داشته باشند.

وی افزود: ملت ایران فارغ از هر گروه، حزب و جناح در سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی و  با وجود جوانمردان و غیورمردان، با خداوند بر سر دفاع از دین، اسلام و قرآن پیمان بستند و تا به امروز ذره ای از آن عقب نشینی نکرده بلکه با تمام سختی ها، در حد اعلی ایستاده اند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴ دهه گذشته به پشتوانه اسلام، رهبری و وحدت و یکپارچگی مردم با وجود تمام توطئه ها و فتنه ها از جمله هشت سال دفاع مقدس، ترور، تهدید و تحریم ها پیروز و سربلند بیرون آمده است  اما انقلاب فلسطین بعد از ۷۰ سال به علت نبود رهبری الهی و یکپارچگی مردم هنوز موفق نشده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای جدایی مردم از رهبر انقلاب، اذعان کرد: امروز سنگین ترین هجمه ها بر جایگاه ولی فقیه و رهبری است بطوریکه ۲۰۹ هزار شبکه فارسی علیه رهبری تبلیغات منفی می کنند تا ملت را از رهبر جدا کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حفظ امنیت ایران باید در مرز رژیم صهیونیستی با دشمن جنگید و مرکز تل آویو را با موشک ها نشانه رفت، تصریح کرد: اگر کشوری چشم طمع به ایران را داشته باشد چنان سیلی از ایران خواهد خورد که نتوانند از جای خود برخیرند.

حاجی بابایی حمایت از عراق، سوریه و فلسطین را در راستای تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران و حمایت از مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: طرح موضوع معادله غرب از سوی ترامپ در فلسطین، همکاری کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و قرار دادن پایتخت صهیونیست ها در بیت المقدس قلب اسلام، توهین و تحقیر مسلمانان و حمله به اسلام و قرآن است.

وی گفت: برگزاری جشن روز نکبت، سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی روز ننگ آل سعود است؛ اسلام آل سعود، اسلام آمریکایی است تا وقتی ترامپ آمد با انها برقصند و به آنها پول بدهند که با ان پول،هزاران جوان مسلمان به خاک و خون کشیده شوند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش افزود: روز قدس نبرد جبهه مقاومت با استکبار جهانی، نبرد جبهه خدا با شیطان و نبرد خداپرستان با بت پرستان است و با وجود همه سختی ها، طبق وعده الهی پیروزی نزدیک است.

وی فلسطین را مساله اول اسلام خواند و گفت: هر دیدگاه و تفکری که بخواهد موضوع فلسطین را به حاشیه ببرد و آن را موضوع دوم جلوه دهد، انحرافی است.

حاجی بابایی با بیان اینکه رژیم اشغالگر اسرائیل همچون دشنه ای در قلب اسلام فرو رفته است و تا آن را بیرون نکشیم آرام نخواهیم نشست، خاطرنشان کرد: راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت است نه مذاکره، فلسطینیان باید همچون ایران و حزب الله لبنان یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.

وی موضوع خروج آمریکا از برجام را اتفاقی مبارک و زمینه ساز وحدت خواند و افزود: البته بدانید که آمریکا با اروپا تقسیم کار کرده اند و می خواهند با تحریم و از طرفی مذاکره با اروپانیان، ایران را از فعالیت و برنامه های خود بازدارند درحالیکه شیشه مرگ آمریکا غنی سازی اورانیوم است که ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اذعان بر اینکه خدمات لازم در حد شایستگی ملت، انجام نشده است، گفت: همه باید با تبعیت از رهبری و بدور از حاشیه سازی و گفت و گوهای دوجانبه برای خدمت به مردم و حل مشکلات تلاش کنند.

وی بر لزوم مقابله با اشرافی گری در جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: قوای سه گانه باید از مردم دفاع کرده و از اشرافی گری بپرهیرند، اشرافی گری مختص گروهی نیست، بلای جانسوزی است که به جان کشور افتاده است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با خواست از مردم برای حمایت از مواضع رهبری در مقابله با اشرافی گری گفت: تا کی باید رهبر معظم انقلاب، تنبلی، کم کاری و سکوت همه را جبران کنند؟ مردم باید به میدان آمده و مطالبه گری کنند.

حاجی بابایی بر لزوم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی تأکید و تصریح کرد: ملت ایران قهرمان بین المللی است، مشکل ما آمریکا نیست و هیچ غلطی هم نمی تواند بکند؛ مشکل کشور داخلی و اختلاس گران و نجومی بگیرانی است که هم از طیف اصولگرایان و هم اصلاح طلبان همچون موریانه به جان ملت و نظام افتاده اند که باید در برابر آنها نه در حد شعار بلکه به صورت عملی ایستاد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی ماندنی و در حال حرکت رو به جلو است اما برای حل مشکلات معیشتی، بی عدالتی و اشتغال باید ملت در کنار رهبری باشند./۹۳۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات