۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۶۹۵۵۹
آیت الله طبرسی:

وحدت و همبستگی داخلی راه مقابله با جنگ روانی دشمن است

آیت الله طبرسی بر ضرورت حفظ هوشیاری جامعه در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ روانی و تبلیغات دروغین به دنبال از بین بردن آرامش عمومی و ایجاد اختلافات داخلی است تا اهداف خود را عملیاتی کند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در همایشی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی، از این شهید شخصیت  انقلابی به عنوان یکی از مؤثران انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شهید بهشتی از ارکان انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه از شهید بهشتی به عنوان اندیشمند و عالمی مجاهد یاد کرد و افزود: این روحانی وارسته و اثرگذار به همراه یاران خود با اقدامات ارزشمند خود موجب استحکام پایه های انقلاب و نظام اسلامی شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقدامات ارزشمند و مجاهدت های شهید بهشتی برای همیشه تاریخ ماندگار شده است، گفت: این شهید والامقام در راه اندازی دستگاه قضا با محوریت احکام ناب اسلامی تلاش های بسیاری انجام دادند و دستاورد بزرگی از خود به جای گذاشتند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که شهید بهشتی پیرو راستین خط امام و ولایت فقیه بود، افزود: این روحانی انقلابی تا آخرین لحظه عمر با برکت خود در خدمت به ولی فقیه، انقلاب اسلامی و مردم تلاش کرد و لحظه ای خستگی بر تن نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که امروز سیره عملی چنین شخصیت های بزرگی باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان و مدیران کشور قرار گیرد، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف عالی خود نیازمند ظهور و بروز چنین شخصیت های بزرگی است.

وی با بیان این که شخصیت های بزرگی همچون شهید بهشتی، باهنر و مطهری مدافع راستین حریم ولایت بودند، افزود: این ارکان مهم انقلاب برای استحکام جایگاه ولایت فقیه که امام راحل مطرح کردند مجاهدت های بسیاری انجام دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همه تلاش و توان دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه عمود خیمه نظام اسلامی است و به همین دلیل معاندان انقلاب در ابتدا این جایگاه ارزشمند را هدف خود قرار داده اند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که امروز دفاع از جایگاه ولایت یک تکلیف شرعی و ملی است، تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام تلاش می کنند در وهله اول ولایت فقیه را تضعیف کند که باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل سالگی است، افزود: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف که در سایه این همه دشمنی، نفاق و توطئه دشمنان علیه ما حاصل شده به هیچ عنوان با گذشته قابل مقایسه نیست.

آیت الله طبرسی بر ضرورت حفظ هوشیاری جامعه در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ روانی و تبلیغات دروغین به دنبال از بین بردن آرامش عمومی و ایجاد اختلافات داخلی است تا اهداف خود را عملیاتی کند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا انقلاب و نظام اسلامی را زمین گیر کند و در این راه از همه ابزارهای خود به ویژه تحریم های اقتصادی استفاده می کند، افزود: مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند تا توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه سخنان خود مسأله عدالت را یک موضوع مهم و محوری در انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم دستگاه قضا را به عدالت می‌شناسند که هر چه انصاف و عدالت و رسیدگی بیشتر و دقیق تر باشد ضمن این که اعتماد و رغبت مردم به انقلاب و نظام بیشتر می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله قضاوت بسیار اهمیت دارد و حتماً باید به افرادی که متخصص این امر هستند سپرده شود، گفت: یک قاضی در امر قضاوت باید خداوند متعال را شاهد و ناظر بر اعمال خود بداند و کاملاً بی طرفانه حکم صادر کند تا حقوق فردی تضییع نشود.

امام جمعه ساری با بیان این که یکی از راه های تحقق امنیت کشور وجود دستگاه قضا است، افزود: وجود دستگاه قضا موجب کاهش بسیاری از مشکلات و معضلات کشور شده است.

وی در ادامه سخنان خود وحدت و همبستگی را نیاز امروز کشور دانست و گفت: دشمن همانند گذشته تلاش می کند و صلابت و قدرت کشورمان را زیر سؤال ببرد و مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند به همین دلیل باید با همبستگی از مشکلات عبور کنیم./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات