۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۶۹۸۳۶
آیت الله طبرسی:

نباید با تزریق ناامیدی مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کرد

امام جمعه ساری با تأکید بر این که جامعه امروز بیش از همه همیشه نیاز به آرامش، امید و نشاط دارد، گفت: نباید با تزریق ناامیدی مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کرد که این همان کار دشمن است.
آیت الله طبرسی

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی مرکز استان بر ضرورت شناخت احادیث گران بهای ائمه اطهار(ع) تأکید کرد و گفت: با شناخت این احادیث می توان ائمه معصومین(ع) را نیز شناخت.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و همچنین یاد و خاطره شهید بهشتی، از این روحانی انقلابی به عنوان الگویی ارزشمند برای جامعه عنوان کرد و گفت: امروز سیره آن بزرگ مردم انقلاب باید در جامعه به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که شهید بهشتی، سعادت و رستگاری ملت اسلام را تنها در گرو اطاعت از ولایت فقیه می دانست، گفت: این روحانی انقلابی و بصیر هر اندیشه باطل و انحرافی دیگری را که می خواست ولایت فقیه را از ارزش انداخته و روحانیت اسلام را منزوی سازد، طرد می کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که شهید بهشتی تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود مدافع اسلام و انقلاب بود، افزود: این روحانی انقلاب اسلام ناب محمدی را تنها راه نجات ملت های می دانست.

وی با بیان این که نقش آفرینی شخصیت اثرگذاری همچون شهید بهشتی در انقلاب موجب عصبانیت جبهه نفاق شده بود، گفت: منافقین کوردل و جنایت کار به دلیل عدم رویارویی با اندیشه های ارزشمند شهید بهشتی این روحانی انقلابی را به همراه یارانش به شهادت رساند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت های منافقین را فراموش نخواهد کرد، بیان داشت: خون های پاک شهدای انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را فراهم کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز علیرغم همه توطئه های دشمن، انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، گفت: هیچ قدرتی نمی توان مانع حرکت نظام اسلامی به سوی اهداف متعالی خود شود.

امام جمعه ساری با بیان این که نظام سلطه پس از شکست های متعدد در برابر ملت ایران، امروز به دنبال تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی علیه ایران اسلامی است، افزود: اما آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران با قدرت در برابر فشارهای آنها خواهند ایستاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که برای استقرار و استحکام این انقلاب خون های بسیاری به زمین ریخته شده است، گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود و با قدرت در برابر دشمن خواهند ایستاد.

وی با تأکید براین که باید تابع رهبری باشیم تا از فشارهای روانی و عملی و تبلیغاتی نجات پیدا کنیم، تصریح کرد: امروز مسؤولان باید با وحدت و همبستگی در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین کردند حرکت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند باید در برابر بدخواهان با قدرت ایستاد و از حقوق ملت دفاع کرد، افزود:  اما مسؤولان وظیفه دارند همه توان خود را در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات مردم به کار گیرند.

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت آشفته بازار و نگرانی های مردم اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید با برنامه ریزی صحیح از آشفتگی بازار جلوگیری کنند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اخلال در بازار و بروز بحران های اقتصادی از جمله آرزوهای دشمنان انقلاب است، افزود: مسؤولان باید با وحدت و همبستگی این توطئه دشمن را خنثی کنند.

آیت الله طبرسی بر ضرورت شناسایی دلالان ارز تأکید کرد و با بیان این که برخورد قاطع و قانونی با این بر هم زنندگان آرامش اقتصادی در کشور ضروری است، افزود: مسؤولان نباید بگذارند عده ای در این کشور از این مسائلی که به وجود آمده در جهت منافع خود سوء استفاده کنند.

وی با بیان این که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و مدیریت کشور است، گفت: دولت باید با بهره گیری از همه ظرفیت های خود در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه بهره گیرد.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که جامعه امروز بیش از همیشه نیاز به آرامش، امید و نشاط دارد، خاطرنشان کرد: نباید با تزریق ناامیدی مردم را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کرد که این همان کار دشمن است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات