۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۷۱۰۱۶
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

نباید شرایط اقتصادی کارد را به استخوان بازاریان برساند

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: تعطیلی بازار تهران اگر در اصفهان بود به همین سادگی رها نمی‌شد اما بازاریان اصفهان درک خوبی از مسائل دارند و به همین دلیل است که دست به تحصن و تعطیلی بازار نمی‌زنند اما نباید شرایط به نحوی پیش برود که کارد به استخوان آنها برسد.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، عصر امروز در شورای اداری استان اصفهان با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، احداث سد برای تونل سوم را یکی از کارهای عقب افتاده استان اصفهان عنوان کرد که استاندار مهرعلیزاده آن را مورد پیگیری قرار داد، و گفت: با تلاش‌های مسؤولان و نمایندگان استان این پروژه مجددا فعال شده است.

وی با تأکید بر ضرورت گران‌تر شدن قیمت آب برای صنایع و پرداخت هزینه آب از سوی صنایع بیشتر از مشترکین خانگی، اظهار کرد: صنایع از طریق مصرف آب درآمدزایی دارند، باید آب با قیمت بیشتری به آنها فروخته شود و درآمدهای حاصل از این راه را در زمینه حل مشکلات آب استان هزینه کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: استان اصفهان بیشترین میزان پرداخت مالیات به دولت را دارد، این میزان به اندازه 14 استان است، اما متأسفانه مقدار کمی از این پول‌ها دوباره به استان اصفهان باز می‌گردد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به هدر رفت آب در رودخانه زاینده رود بر ضرورت ساماندهی این رودخانه تأکید کرد و گفت: باید شرایط عبور و مرور خودروهای نظارتی برای بررسی مسائلی نظیر هدر رفت آب و برداشت‌های بی رویه و غیر مجاز فراهم شود و مانع هدر رفت آب و بیشتر شدن مشکلات در زمینه آب در اصفهان شویم.

وی با اشاره به تعطیلی بازارهای تهران به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی، خواستار رفع مشکلات و اشتباهات گمرکات کشور شد و تصریح کرد: این تعطیلی بازار تهران اگر در اصفهان بود به همین سادگی رها نمی‌شد اما بازاریان اصفهان درک خوبی از مسائل دارند و به همین دلیل است که دست به تحصن و تعطیلی بازار نمی‌زنند اما نباید شرایط به نحوی پیش برود که کارد به استخوان آنها برسد./1304/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات