۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۷۱۲۲۹
امام جمعه تبریز:

بینش و اعتقادات دینی مردم مورد هجمه قرار گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: امروز نیازمند جوانان عدالت‌طلب و مطالبه‌گر در عرصه‌های مختلف هستیم تا بتوانند انقلاب اسلامی را حفظ و حراست کنند.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی پنجشنبه در جمع دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی که در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به با ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی خود به دنبال تخریب باورهای دینی مردم هستند.

وی با بیان این‌که مقابله با فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین اهداف فرهنگی دشمن محسوب می شود، تصریح کرد: امنیت روحی و روانی و آرامش اجتماعی مردم هر روز مورد هجمه هزاران توطئه از سوی دشمنان است، اما ملت ایران آگاه تر از همیشه با سلاح ایمان در برابر آنها ایستاده اند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که فرهنگ عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده و همچنین توجه به فریضه نماز در بین دانش آموزان باید نهادینه شود تا خاکریز های اعتقادی آنان در برابر هجمه های فرهنگی مصون بماند، افزود: تحکیم بنیان خانواده بدون توجه به فرایض دینی فرزندان ممکن نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم وظیفه وزارت آموزش و پرورش در تربیت دینی دانش‌آموزان و آشنایی آنان با اصول و اعتقادات بنیادین انقلابی و دینی را بسیار خطیر دانست و بیان کرد: برگزاری دوره های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برای دانش آموزان می تواند روحیه انقلابی آنان را ارتقا دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ارتقای بینش سیاسی نسل جدید آنان را در مسیر تعالی آرمان های انقلاب و اهداف نظام قرار می دهد، گفت: امروز نیازمند جوانان عدالت‌طلب و مطالبه‌گر در عرصه‌های مختلف هستیم تا بتوانند انقلاب اسلامی را حفظ و حراست کنند.

وی در پایان خواستار تداوم برگزاری طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در دیگر ایام سال نیز شد و گفت: بهره‌مندی از ظرفیت طلاب و حوزه های علمیه در تعالی معرفتی کلاس‌های آموزشی امری مهم و ضروری است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات