۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۴۳۷
حجت الاسلام کریمی:

حجاب و عفاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر حجاب و عفاف را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: حجاب برای زنان متانت، بزرگی و پاکدامنی به ارمغان می‌آورد.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سلمان کریمی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر، ظهر امروز در برگزاری همایش حجاب و عفاف  که در ناحیه مقاومت بسیج و بانوان و دختران بسیجی در محل دارالقرآن الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: حجاب و عفاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف و توجه بانوان به این مهم خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف موجب عزت بانوان می شود و صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام کریمی در ادامه با گرامیداشت ولات حضرت معصومه(س) عنوان داشت: حضرت معصومه(س) در پیروی از ولایت و ترویج دین تاریخ ‌ساز است.

وی در ادامه تأکید کرد: بانوان و دختران جامعه اسلامی باید با تأسی از سبک زندگی این بانوی بزرگوار عفت، پاک‌دامنی و حجاب را ترویج دهند و در حفظ و صیانت از این فرهنگ نقش آرین باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر حفظ حجاب و عفاف را خار چشم دشمنان خواند و اظهار داشت: به ‌عنوان یک ارزش و برای حفظ اهداف شهدا باید از این فرهنگ صیانت شود و جایگاه آن در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن حفظ شود.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: حجاب برای زنان متانت، بزرگی و پاکدامنی به ارمغان می‌آورد و آن‌ها را از گزند نامحرمان حفظ می‌کند، حفظ حجاب و عفاف در جامعه امروز امری مهم برای مقابله با توطئه های دشمنان در جبهه جنگ نرم است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات