۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۷۱۴۴۷
حجت الاسلام جلیلیان:

دفاع از شخصیت زن، فلسفه اصلی حجاب و عفاف است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد دفاع از شخصیت زن را فلسفه اصلی حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: حفظ حجاب و عفاف سلامت معنوی اجتماع را تضمین می کند.
حجت الاسلام جلیلیان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد، بعداز ظهر امروز در برگزاری همایش حافظان حریم خانواده با محوریت حجاب و عفافگفت: فلسفه اصلی حجاب و عفاف دفاع از شخصیت زن است.

وی با اشاره به نگاه اسلام به جایگاه زنان و ارج نهادن به شخصیت زن افزود: اسلام بزرگترین خدمت را به زن کرده و زن را به جایگاه واقعی خود رسانده است.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه حجاب را مایه آرامش خواند و عنوان کرد: حفظ حجاب و عفاف سلامت معنوی اجتماع را تضمین می کند و موجب حفظ و ترویج ارزش ها می شود.

وی اظهار داشت: زن مسلمان با حفظ حجاب و عفاف خود در جامعه خوبی را رواج می دهد و در برابر توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم نیز محکم و استوار می ایستد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد حفظ حجاب را یک محافظ در برابر بی حرمتی عنوان کرد و اظهارداشت: بانوی محجبه با حجاب خود در راه خدا مجاهدت می ‌کند و در دفاع از دین و شهدا با حجاب خود در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور می یابد.

وی در پایان بیان داشت: حفظ حجاب و عفاف مهم ترین عامل برای حفظ و تحکیم بخشی به کانون خانواده ها و جلوگیری از فروپاشی این نهاد مقدس است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات