۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۲۳۲۲
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

تسلیم شدن در برابر دشمن سرزنش آیندگان را به همراه دارد

رییس قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه امروز کدخدای جهان در اوج ضعف و تزلزل است، گفت: تسلیم شدن در برابر دشمن سرزنش آیندگان را برای ما رقم خواهد زد.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه راهبردی عمار، شب گذشته در سلسله جلسات هفتگی دانشگاه امام صادق(ع) که در مسجد همین دانشگاه برگزار شد، گفت: فتنه دشمنان آزمایش الهی است از این رو مومنان از دسیسه‌های دشمنان باکی ندارند و با بصیرت و آگاهی فتنه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

وی افزود: فشارهایی که امروز از بیرون بر ملت ما وارد می‌شود بی حکمت نیست از این رو صبر و مقاومت بر این فشارها لازمه رسیدن به پیروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر اینکه انقلاب مقدمه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) است، ابراز کرد: اگر ما بخواهیم امام زمان را به حکومت برسانیم ابتدا باید مامون و شمر زمان را خوب بشناسیم تا آنان را از سر راه برداریم، امام راحل فرمودند: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو و نابود شود او یک غده سرطانی است.

رییس قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: شهید مطهری قویترین سخنرانی خود را علیه اسرائیل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد او چهره و ماهیت اسرائیل را افشا کرد و بیان داشت مردم باید شمر زمان خود را بشناسند و شمر امروز اسرائیل است.

وی با بیان اینکه ما امروز در جنگ و نبرد برای ظهور هستیم، گفت: ما به هر میزان به تحقق حکومت جهانی نزدیک‌تر می‌شویم دشمن به همان مقدار بر ما فشار وارد می‌کند تا مانع تحقق این امر الهی شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: اگر ما بخواهیم زمان کنونی خودمان را با دوران حکومت امام علی(ع) مقایسه کنیم مانند ساعات پایانی جنگ صفین است که در اوج خوشحالی و نزدیک شدن به پیروزی پایانی تاسف بار داشت. در این جنگ لشکر امام با پذیرش حکمیت شکست را برای خود به ثبت رساندند و این پذیرش نتیجه خستگی و بی بصیرتی آنان بود که شمشیر را برغلاف کردند و امام را وادار به پذیرش شکست و عقب نشینی کردند.

رییس قرارگاه راهبردی عمار اضافه کرد: امروز نیز وقت آن نیست که ما شمشیر غلاف کنیم اگر دشمن بتواند تسلیم را بر ما تحمیل کند هر چه سرزنش برای صفینی‌ها هست به همان مقدار سرزنش برای ما هم جاری می‌شود.

وی قدس را نقطه محوری تقابل با دشمنان اسلام بیان کرد و اظهار داشت: فلسطینی‌ها در حال حاضر روزانه چند شهید و زخمی می‌دهند پس نباید این پیشروی‌ها متوقف شود امروز رییس جمهور آمریکا به قدری بدبخت و خاک برسر شده که رییس جمهور ما نیز او را تهدید می‌کند، امروز کدخدای جهان در اوج ضعف و تزلزل است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات