۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۷۳۹۱۱
معاون آموزش حوزه صاحب الزمان شهر ایلام:

دشمنان به دنبال سکولاریزه کردن حوزه و منابر دینی هستند

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام گفت: طلاب باید در شناخت دین و مسائل مربوط به آن در تلاش باشند زیرا که از مولفه های حوزه انقلابی تخصص و شناخت کامل دین است.
حوزه انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، ظهر امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: از مطالبات مهم رهبری انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه است.

وی افزود: باید تمام تلاش مدیران، پرسنل و اساتید و طلاب مدارس علمیه در سراسر کشور حرکت در مسیر حوزه انقلابی باشد و در این راستا کوشا باشیم.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: حوزه انقلابی دارای شاخصه های مختلفی است که از اساسی ترین آنها آگاهی و اشراف بر مسائل روز است.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام ابراز داشت: طلاب باید در شناخت دین و مسائل مربوط به آن در تلاش باشند زیرا که از مولفه های حوزه انقلابی تخصص و شناخت کامل دین است.

وی ادامه داد: اساتید در حوزه انقلابی نقش بسزایی ایفا می کنند و باید طلاب را برای حوزه انقلابی تربیت کنند و در اصل طلاب ثمره تفکر اساتید خود هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال سکولاریزه کردن حوزه و منابر دینی هستند، گفت: دور کردن طلاب از مسائل روز و محدود کردن در احکام دینی و بی تفاوت سازی آنها نسبت به مسائل کشور و جهان از اهداف اصلی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است.

حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: باید در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی حوزوی مطالبی در مورد مسائل روز جهان بخصوص مرتبط با جهان اسلام به طلاب منتقل شود.

وی در پایان گفت: احساس مسؤولیت نسبت به اتفاقات کشور و جهان اسلام باید در طلاب نهادینه شود زیرا که برای انقلابی ماندن حوزه و آزادگی آن لازم است./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات