۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۴۷۱۸
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

لزوم حل مشکلات معیشتی خبرنگاران خراسان جنوبی

حجت الاسلام عبادی بر حل مشکلات معیشتی خبرنگاران استان تأکید کرد و گفت: برخی از مشکلات خبرنگاران در سطح کلان باید حل شود اما برخی دیگر نیز به‌صورت استانی قابل حل شدن است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان در مجلس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: نمایندگان مجلس خبرنگاران را همکار خود می‌دانند زیرا هر دو برای مردم کار می‌کنند.

وی بر حل مشکلات معیشتی خبرنگاران استان تأکید کرد و گفت: برخی از مشکلات خبرنگاران در سطح کلان باید حل شود اما برخی دیگر نیز به‌صورت استانی قابل حل شدن است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات و پیشنهادات به‌صورت مکتوب به نمایندگان مجلس ارائه شود، افزود: اصحاب رسانه استان با تشکیل یک تعاونی می‌توانند برخی از مشکلات را برطرف کنند.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه تصریح کرد: بسیاری از مباحثی که در این جلسات مطرح می‌شود مشکل نیست و می‌توان به‌آسانی این مشکلات را حل کرد.

محمدرضا امیرحسنخانی ادامه داد: تشکل حقوقی در استان راه‌اندازی شود تا به بسیاری از مطالبات و مشکلات اصحاب رسانه رسیدگی شود./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات