۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۷۹۹۵۰
امام جمعه موقت شیروان:

هیئات مذهبی نقش مهمی در تقویت مبانی اعتقادی نسل جوان دارند

امام جمعه موقت شیروان گفت: هیئت‌های مذهبی در مسیر تقویت مبانی اعتقادی و اسلامی در نسل جوان می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
حجت الاسلام محمود عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمود عزیزی، امام جمعه موقت شیروان، عصر امروز در نشست ارزیابی برنامه‌های دهه نخست ماه محرم، اظهار کرد: هیئات عزاداری شیروان عملکرد خوبی را در دهه نخست محرم داشتند.

وی با بیان اینکه درمجموع باید عملکرد هیئات را مثبت ارزیابی کرد اما همچنان باید نقاط ضعف را رفع کرد، افزود: خوشبختانه عزاداری امسال نیز با کمترین مشکل برگزار شد اما همچنان باید در راستای رفع نقاط ضعف بیش از گذشته دقت عمل داشته باشیم.

حجت‌الاسلام عزیزی بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت در شیروان آغاز شده اما بازهم نیازمند تقویت روزافزون است.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی در راستای نشر فعالیت‌های دینی، ارتباطات معنوی با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند؛ از این رو نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی دارند.

حجت‌الاسلام عزیزی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی در مسیر تقویت مبانی اعتقادی و اسلامی در نسل جوان می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در جوامع اسلامی می‌تواند در راستای توسعه مشارکت‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک بسیار خوبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: باید از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در اربعین پیش رو نیز به‌خوبی استفاده شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات