۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۰۰۶۰
نماینده مردم بیرجند در مجلس مطرح کرد؛

قول مساعد برای افزایش پروازهای خراسان جنوبی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از قول مسؤولان ایران ایر برای بهبود و افزایش پروازهای استان خبر داد.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با رییس شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار داشت: در این دیدار نگرانی مردم استان نسبت به کنسل شدن بسیاری از پروازها و همچنین کاهش پروازهای این شرکت به خراسان جنوبی مطرح و تذکراتی داده شد.

 وی با بیان اینکه در این جلسه که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد دغدغه های استان در زمینه کمبود ناوگان هوایی مطرح شد، بیان کرد: استاندار خراسان جنوبی در این جلسه برای حضور دیگر شرکت ها و همکاری شرکت ایران ایر مساعدت ها و پیشنهاداتی ارائه کرد که مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های مکرر برای مشکلات ناوگان هوایی استان، بیان داشت: نقص فنی و کمبود قطعات به خاطر تحریم ها از جمله دلایلی بود که از سوی رییس شرکت هواپیمایی ایران ایر برای کنسل شدن پروازها عنوان شد.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به وعده های رییس شرکت هواپیمایی ایران ایر برای بهبود وضعیت پروازهای خراسان جنوبی، افزود: با پیگیری های انجام شده قول هایی برای بیشتر شدن پرواز های خراسان جنوبی نیز گرفته شد که امیدواریم عملی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این جلسه نقطه عطفی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر از طریق این شرکت باشد و به آنچه برای آینده وعده داده اند نیز عمل شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حضور دیگر شرکت های هواپیمایی نیاز به زیرساخت ها و امکاناتی دارد، بیان کرد: تحقق این امرهمت شرکت ایران ایر را می طلبد تا اقدامات ویژه ای در این زمینه داشته باشد./۹۳۱۴/د۱۰۳/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات