۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۱۰۵۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تفکر بسیجی توطئه های دشمنان را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تفکر بسیجی هرگز تن به سازش نمی دهد، گفت: توطئه های دشمنان در همه عرصه ها در سایه تفکر بسیجی خنثی می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) در خرم آباد، گفت: تفکر بسیجی هرگز تن به سازش نمی دهد و با هوشیاری از دستاورهای انقلاب اسلامی دفاع می کند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی، افزود: تفکر بسیجی چشم فتنه دشمنان را کور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه بسیجی تن به ذلت نمی دهد، افزود: امروز پیام بسیجیان در رزمایش عاشورایی این است که پای انقلاب ایستاده ایم و به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنیم.

شکست داعش در سایه تفکر بسیجی حاصل شد

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه گروهک تکفیری و تروریستی داعش در سایه تفکر بسیجی شکست خورد، اظهار داشت: بسیج پرچمدار مقاومت و مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بسیج را مظهر قدرت و مقاومت نامید و افزود: بسیج به قدرت الهی تکیه دارد و در عرصه های مختلف با تکیه بر فرهنگ جهادی می درخشد.

تفکر بسیجی پیروزی را برای ملت به ارمغان می آرود

نماینده ولی فقیه در لرستان تفکر بسیجی را ارمغان آور پیروزی دانست و افزود: چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از پیروزی های بزرگی در سایه تفکر بسیجی برای ملت ایران حاصل شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته با تکیه بر تفکر بسیجی، ایمان و خود باوری در عرصه جهاد علمی پیشرفت های زیادی را به دست آورده اند.

اقتصاد را براساس دین تنظیم می کنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های اقتصادی دشمنان در آستانه 40 سالگی انقلاب، اذعان داشت: در سایه تفکر بسیجی توطئه های اقتصادی دشمنان بی نتیجه و شسکت خورده است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: در سایه تفکربسیجی اقتصاد را بر اساس دین تنظیم می‌کنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اما کور خوانده است، افزود: درسایه تفکر بسیجی همه توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ولایت مداری را محور وحدت دانست و افزود: برای صیانت از دستاورهای انقلاب اسلامی و حفظ عظمت ملت ایران باید مردم حول محور ولایت و رهبری وحدت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پیام جوانان حاضر در رزمایش عاشورایی بسیجیان به دشمنان این است که پای ارمان های انقلاب ایستاده اند، اظهار کرد: ملت ایران با شهدا و امام پیمان بسته اند و استوار بر آرمان های انقلاب اسلامی حول محول ولایت و تفکر بسیج ایستاده اند./۹۴۵۱/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات