۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۲۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان به دنبال قانون شکنی در جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن می خواهد در جامعه قانون شکنی کند، گفت: نباید اجازه دهیم ناکارآمدی و ضعف مدیریت و نفوذ در داخل سبب قانون‌شکنی شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه وظایف متعددی دارد و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان‌ اینکه پرسنل نیروی انتظامی ایران از شرافت و کرامت برخوردار هستند، گفت: نیروهای مسلح مایه امید و دلگرمی مردم و خار چشم دشمنان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسان ها نسبت به سایر موجودات تفاوت هایی دارند و تمام موجودات از جمادات، نباتات و حیوانات از مبدا تا مقصد کامل آفریده شده‌اند و هر آنچه را لازم است انجام می‌دهند اما قابل رشد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: هیچ موجودی در بدو تولد چیزی را نمی داند و باید از دیگران فرا بگیرد و نیاز به یک معلم دارد. 

وی با بیان اینکه خداوند متعال انسان ها را موجودی متکامل و نامتناهی آفریده است، ادامه داد: قانون در هر جامعه ای سبب رشد مردم می شود از این رو همه باید پیرو قانون باشند و قانون را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آنچه که در نظام اسلامی از آن به عنوان قانون یاد می شود، اسلام ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر از این رو دشمنان نیز به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن می خواهد در جامعه قانون شکنی کند، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم ناکارآمدی و ضعف مدیریت و نفوذ در داخل سبب قانون‌شکنی شود.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفته ترین قانون اساسی را دارد، افزود: اختلاس ها، ضعف مدیریتی، ضعف معیشتی، ایجاد تفرقه و دشمنی خلاف قانون اساسی است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی می کند و تمام انسان ها نیز در رعایت قوانین وظیفه ای دارند و باید برای رسیدن به قانون حق و عدل تلاش کنیم./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات