۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۱۵۳۸
معاون آموزش مدرسه آیت الله قاضی دزفول خبر داد؛

برگزاری كارگاه ۲ روزه آموزشي روش تدريس تفكر محور ویژه اساتيد

حجت الاسلام خسروی فر از برگزاری كارگاه دو روزه آموزشي روش تدريس تفكر محور براي اساتيد جهت آشنايی با متدهاي به روز تدريس تفكر محور و روش هاي يادگيري خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون آموزش مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با فعالیت های آموزشی صورت گرفته اظهار داشت: در زمينه مسائل آموزش جذب منطقه ای ورودي هاي جديد را داشتیم که این امر از طریق برگزاري نشست هايی با معاونت پرورشي آموزش و پرورش و طرح صالحين سپاه میسر شد.

معاون آموزش مدرسه آیت الله قاضی دزفول افزود: نتیجه برگزاری نشست های ذکر شده جذب نخبگان مدارس بود، البته امسال جذب اساتيد مبرز در زمينه تفسير و كلام را در برنامه داشتیم که به بهترین شکل ممکن صورت گرفت.

این مقام مسؤول عنوان داشت: از جمله اساتید مبرز در بحث تفسیر و کلام، حجت الاسلام طحان دانش آموخته سطح سه تفسير و استاد رودبندي دكتراي كلام است كه این اقدام در رونق مباحث علوم قرآن و تفسير در حوزه نقش بسزایی داشت.

حجت الاسلام خسروی فر گفت: مباحث علوم قرآن و تفسیر نه تنها مورد استقبال طلاب واقع شد بلكه مورد توجه مساجد و جلسات قرائت قرآن شهرستان شد.

وی همچنین به رایزنی های صورت گرفته با استاد دكتر اسلام پور كريمي براي برگزاری كارگاه دو روزه آموزشي روش تدريس تفكر محور براي اساتيد اشاره کرد و گفت: این کارگاه با محوریت آشنايی با متدهاي روز تدريس تفكر محور و آشنايی با روش هاي يادگيري در اواخر آبان و اوايل آذر برگزار خواهد شد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات