۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۵۸۱۷۵۱
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

شهدا بهترین الگوی دشمن شناسی و دشمن ستیزی هستند

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه کم کاری برخی از مسؤولان ما را از دستاوردهای انقلاب اسلامی غافل نکند، گفت: دشمن شناسی را ولی امر مشخص می کند و شهدا نیز بهترین الگوهای دشمن شناسی و دشمن ستیزی بودند.
رحیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی امشب در یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیاری از مردم در جامعه به دنبال خیر دنیا و آخرت هستند حتی دشمنان نیز به دنبال امنیت و آرامش هستند اما آن‌ها همه چیز را بسیج می‌کنند تا مال دنیا را به دست بیاورند.

وی گفت: آیات برای هدایت بشریت به صورت شفاف در قرآن آمده اما متاسفانه عده‌ای با عمل نکردن به آیات و مفاهیم قرآن نسبت به این کتاب الهی بی تفاوت هستند.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: دشمنان واقعه عاشورا را به وجود آوردند و پیام امام حسین(ع)، دشمن شناسی و دشمن ستیزی بوده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بنای خداوند متعال به جنگ نیست ولی خداوند در ده‌ها آیه در مورد جنگ سخن گفته است، تصریح کرد: دشمنان با انجام جنگ‌های مختلف می‌خواهند مردم را از اهل بیت(ع) دور کنند.

وی ادامه داد: برخی دشمنان را به خوبی نمی‌شناسند و همواره می‌گویند سیاسی حرف نزنید اما سیاست به معنای برنامه‌ریزی برای رسیدن به آن هدف بزرگ حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه ما چقدر در مسیر انتظار امام زمان(عج) قرار داریم؟، خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند اگر انتظار امام زمان(عج) درست باشد عظمت آن به اندازه یک هزار شهید که در جنگ‌های بدر و احد حضور داشتند، است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه ۹۹ درصد شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان تاکید کردند که ولی فقیه را تنها نگذاریم، اظهار کرد: امروز ولی فقیه جانشین امام زمان(عج) است و ولایت فقیه همان امام زمان ما است.

وی با بیان اینکه ولی فقیه همان مسلم بن عقیل امام حسین(ع) است از این رو نباید ولی فقیه را تنها بگذاریم، افزود: بسیاری از مسؤولان در جامعه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل نمی‌کنند و اگر در اقتصاد مقاومتی نیز مانند بحث موشکی به فرمایشات رهبری توجه می‌کردیم پیشرفت چشم‌گیری می‌داشتیم.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه کم کاری برخی از مسؤولان ما را از دستاوردهای انقلاب اسلامی غافل نکند، گفت: دشمن شناسی را ولی امر مشخص می کند و شهدا نیز بهترین الگوهای دشمن شناسی و دشمن ستیزی بودند./۹۳۱۴/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات