۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۸۱۸۶۳
امام جمعه خرم آباد:

توجه مسؤولان آموزش و پرورش به مسائل دینی ستودنی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مکبر بودن نیازمند آموزش است، گفت: اهتمام مسؤولان آموزش و پرورش استان به مسائل دینی ستودنی و شایسته است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرمآباد، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقه مکبری نماز جمعه خرم‌آباد، گفت: مکبر باید احکام نماز را بلد باشد و بداند در نماز جمعه چگونه تکبیر بگویند.

وی با بیان اینکه مکبر باید صدای خوش داشته باشد و داشتن صدای خوش نعمت است، افزود: مکبر باید از آرامشی خاص برخوردار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه یک مکبر باید حالات نماز را از نظر واجبات و مستحبات به خوبی بداند، اظهار داشت: مکبر باید از میان انسان‌های خوشنام باشد و اذان‌گو و مکبر در روز قیامت سرافراز و مهمان خدا است.

وی با تأکید بر اینکه مکبری نیازمند آموزش است، اظهار داشت: مکبر باید برگزیده باشد و از مجموعه‌ای آشنا به احکام انتخاب شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اهتمام مسؤولان آموزش و پرورش استان به مسائل دینی را ستودنی خواند و گفت: رویکرد آموزش و پرورش در زمینه قرآن و عترت شایسته است.

وی در پایان هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تربیت و پرورش جوانان و نوجوانان با استعداد در زمینه مکبری و مجری ‌گری نماز جمعه است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات