۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۹۰
نماينده مجلس شوراي اسلامي:

اوباما از گذشته عبرت بگيرد

رسا، سرويس سياسي ـ نماينده مردم ساوه و زنديه در مجلس شوراي اسلامي در صحن علني مجلس گفت: اميدوارم رييس جمهور جديد آمريكا كه سخنان ضد و نقيض نسبت به ايران ايراد مي‌كند، از حضور با‌شكوه مردم در 22 بهمن و نصايح رؤساي اسبق جمهور آمريكا درس عبرت بگيرد.
اوباما از گذشته عبرت بگيرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام حسين اسلامي، نماينده مردم ساوه و زنديه در مجلس شوراي اسلامي، در نطق پيش از دستور خود در صحن علني امروز مجلس با بيان اين مطلب كه مرم در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر عظمت جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان كشاند، گفت: اميدوارم رييس جمهور جديد آمريكا كه سخنان ضد و نقيضي نسبت به ايران ايراد مي‌كند، از حضور با‌شكوه مردم و نصايح رؤساي اسبق جمهور آمريكا درس عبرت بگيرد و مواضع منطقي داشته باشد.

 حجت‌الاسلام اسلامي ادامه داد: نگاه آمريكا به فعاليت صلح آميز هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران مورد قبول آژانس قرار نگرفت و بارها مدير كل آژانس اعلام كرد، ايران از مسير قانوني خارج نشده است.

وي تصريح كرد: درود اسلام بر فرزندان فرهيخته ايران اسلامي كه با ساخت ماهوراه اميد و در مدار قرار‌دادن آن، مهر تأييدي بر تاريخ فرهنگ و دانش ايران عزيز زدند.

نماينده مردم ساوه و زنديه در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: ماهواره اميد از بركات حكومت ولايت‌مدار جمهوري اسلامي است، بدين سبب مجلس هشتم مراتب تشكر و قدرداني خود را از همه دست‌اندركاران ساخت و پرتاب ماهواره اميد اعلام مي‌دارد و همانند گذشته پشتيبان نظام علمي، نظامي اين پروژه‌هاي افتخارآفرين در حفظ كيان اسلام است.

وي همچنين با اشاره به فرا رسيدن فصل بررسي بودجه سالانه نظام بيان داشت: حضور پرشور و گرم مردم در صحنه بار مسؤوليت را سنگين‌تر مي‌کند، اكنون كه در فصل رسيدگي به بودجه كل كشور هستيم، بايد اهتمام جدي به قشر آسيب‌پذير جامعه داشته باشيم.

ارسال نظرات