۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۰۴۳
مسؤول فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی:

روحیه دین‌داری و شهادت‌طلبی رمز ماندگاری نظام اسلامی است

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: رمز ماندگاری و استحکام روزافزون نظام اسلامی روحیه دین‌داری، ایثار و شهادت‌طلبی مردم است.
رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی، در جمع طلاب حوزه علمیه استان، با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه از سوی طلاب و روحانیان، اظهار کرد: ما امروز مهم‌ترین نشست را در حساس‌ترین زمان تاریخ برگزار کرده‌ایم؛ چراکه دشمن رکن نظام و انقلاب یعنی دیانت ما را نشانه گرفته است.

وی یکی دیگر از رموز جاودانگی انقلاب اسلامی را وجود دین و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین جوانان و آحاد ملت ایران دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام خطاب به اعراب می‌فرمایند اگر شما به اسلام پشت کنید خداوند قومی را جایگزین شما خواهد کرد که مثل شما نیستند.

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه این آیه شریفه به نظر بسیاری از مفسرین درباره ایرانیان نازل شده گفت: امروز هم شاهدیم کسانی که مدعی اسلام و خادم‌الحرمینی هستند به اسلام واقعی پشت کرده‌اند و اسلام باب میل صهیونیست و آمریکا را ترویج می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب، این دستاوردها را مصداق حدیث شریف نبوی عنوان کرد که اگر علم یا ایمان در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می‌یابند و این همان ایمان راسخ و خودباوری جوانان و دانشمندان ماست که علوم مختلف را به چنگ آورده‌اند.

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به استقلال و عدم وابستگی انقلاب به سایر قدرت‌ها اظهار داشت: خصومت و عناد چهل‌ساله دشمن با این انقلاب به دلیل استقلال و قدرت بلامنازع و تأثیرگذاری این نظام در بلاد مسلمان و غیرمسلمان است به نحوی که خود سردمداران کفر هم به این اذعان دارند.

وی گفت: دشمن هیچ‌گاه از عناد و دشمنی خود عقب ننشسته و اگر حرف از تعامل می‌زند یقیناً این تغییر در تاکتیک و شیوه‌های استبدادی و استثماری او است.

حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: امروز توان دفاعی و نظامی ایران به حدی است که رئیس‌جمهور آمریکا با افتخار اعلام می‌کنند که مدت شش ماه است ایران به ناوهای ما در خلیج فارس اخطاری نداده است./9314//۲۰۳/خ

خبرنگار: هادی رحیمی کوهستان

ارسال نظرات