۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۸۳۵۰۶
آیت الله طبرسی:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در برابر زیاده خواهی دشمن است

امام جمعه ساری، ایستادگی و مقاومت را رمز چهار دهه پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: تسلیم شدن در برابر دشمنان موجب تسلط و نفوذ آن بر ملت ما خواهد شد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی مرکز استان به اجتماع عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده عاشقان حسینی در مسیر نجف تا کربلا عظمت خاصی به این مراسم معنوی بخشیده است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت فراهم کردن همه امکانات برای برگزاری مراسم با عظمت اربعین حسینی تأکید کرد و افزود: نباید برخی ناهماهنگی ها موجب ایجاد زحمت برای زائران حسینی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این حضور میلیونی اعلام آمادگی امت اسلامی برای مقابله با هر گونه تهدید و زیاده خواهی دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمنان امت اسلامی باید بدانند که این مردم برای دفاع از دین و اهل بیت(ع) همواره آماده هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز در سایه توجه اهل بیت(ع) شکوه و عظمتی دیگر در سالروز اربعین حسینی ایجاد شده است، تصریح کرد: این حماسه بی نظیر که در دنیا سراغ نداریم موجب بهت جهانیان شده است.

وی با بیان این که حضور در این اجتماع میلیونی چیزی جز عشق و دلدادگی به امام حسین(ع) نیست، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ میلیون جمعیت در بین الحرمین حضور دارند و این جمعیت برای دشمنان سخت است این همه جمعیت را پخش کنند و سانسور می‌کنند. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر خانواده های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر از خودگذشتگی های این عزیزان نبود امروز باید در سطح وسیعی با دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) می جنگیدیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مدافعان حرم امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم با ایستادگی و مقاومت در برابر وهابیت جنایت کار از حرم های آل الله دفاع و حراست کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ایستادگی و مقاومت را رمز چهار دهه پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: تسلیم شدن در برابر دشمنان موجب تسلط و نفوذ آن بر ملت ما خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات