۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۸۵۹۳۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آراء و اندیشه های ناب امام راحل سبب ایجاد تحولی عظیم در کشور شد

نماینده مجلس خبرگان با بیان این‌که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از اندیشه و افکار امام خمینی است، گفت: امام راحل با آراء و اندیشه های ناب خود تحولی عظیم در ایران اسلامی ایجاد کرد.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان استان با اشاره به در پیش بودن چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست که غرب و شرق هیچ گاه تصور نمی کردند نهضت انقلاب به پیروزی برسد.

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از اندیشه و افکار امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: امام راحل با آراء و اندیشه های ناب خود تحولی عظیم در ایران اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی بسیاری از طرح ها و برنامه های نظام های استکباری و سلطه گر را در منطقه با شکست مواجه کرد، افزود: انقلاب اسلامی به سال ها دخالت و زیاده خواهی نظام سلطه در کشورمان پایان داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحول عظیمی در منطقه و سایر نقاط جهان ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: با گذشت حدود چهار دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان پس لرزه های انقلاب ملت ایران در جهان دیده می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی جهان را از حالت دو قطبی خارج کرد، بیان داشت: امروز ملت های آزادی خواه جهان در سایه انقلاب اسلامی و گفتمان این نظام دینی بیدار شده اند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران پرچم مبارزه با ظلم و استبداد را در جهان به اهتزار در آورد، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی ملت های مستضعف و مظلوم در منطقه و سایر نقاط جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز ملت بزرگ ایران در سایه انقلاب اسلامی عزتمندانه در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حضور دارند، بیان داشت: انقلاب اسلامی عزت، عظمت، استقلال و آزادی را به این کشور بازگرداند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در وابستگی کامل قرار داشت، خاطرنشان کرد: اما امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، نظامی و پزشکی به یکی از کشورهای مطرح دنیا تبدیل شده است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات