۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۸۶۱۰۳
نماینده مجلس:

سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی به اسم دفاع از اسلام به اختلافات دامن می‌زنند

حجت الاسلام عبادی گفت: امروز سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی به اسم دفاع از مذهب به اختلافات دامن می‌زنند و با تفرقه‌افکنی به دنبال نابودی اسلام هستند.
حجت الاسلام عبادی

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: تاریخ اسلام درسی برای آینده است و اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم متوجه خواهیم شد دشمنان همواره به اختلافات دامن می‌زنند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند تمام فرهنگ‌های اسلام را بپوشانند و اختلافات را در میان مسلمانان برجسته کنند و آن‌ها را به جان همدیگر بیندازند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اما برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه بسیاری از درگیری‌هایی که با هم داشتند را فراموش کردند و در کنار هم اتحادیه اروپا را تشکیل دادند و در موارد مختلف منافع خود را تامین می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: امروز سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی به اسم دفاع از مذهب به اختلافات دامن می‌زنند و با تفرقه‌افکنی به دنبال نابودی اسلام هستند.

وی ادامه داد: باید بدانیم هر کسی که تندرو است و تند برخورد می‌کند، دلسوز اسلام و مذهب نیست و بسیاری از این افراد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از سوی بیگانگان تحریک می‌شوند و برنامه‌های دشمنان را اجرا می‌کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افراد تندرو نقشه‌های دشمنان را پیاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای جریانات سیاسی هم وجود دارد و هر کسی که نسبت به جریان و گروهی تند رفتار کرد لزوما دلسوز نیست و شاید همین افراد به نظام و اسلام آسیب بزنند و به ضرر همان جریان کار کنند./۹۳۱۴/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات