۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۸۶۳۹۳
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تفکر بسیج در سایه انقلاب اسلامی جهانی شده است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران ولایت پذیری را یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها و شاخصه های مهم نیروی مقاومت بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند و در مسیر دفاع از انقلاب و ولایت همواره پیشگام بودند.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار با فرماندهی و جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، نیروی مردمی و همیشه در صحنه بسیج را یادگاری ارزشمند از امام خمینی(ره) دانست و گفت: بسیج عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

وی با اشاره به این که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هر حربه ای برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفتند، بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تأسیس نیروی مردمی بسیج همه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که دشمن با اغتشاش و جنگ های داخلی در ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کرد مانع از رشد و استحکام انقلاب شود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اندیشه و افکار والا به منظور حفاظت از انقلاب و آرمان های آن در برابر توطئه دشمنان دستور تشکیل نیروی مردمی بسیج را صادر کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز تفکر بسیج در سایه انقلاب اسلامی جهانی شده است، تصریح کرد: جبهه مقاومت که در منطقه شکل گرفته نتیجه از تفکر بسیج است که از ایران اسلامی صادر شده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران، مردمی بودن را یکی از مهم ترین ویژگی های نیروی مقاوم و انقلابی بسیج عنوان کرد و گفت: امروز این تفکر ارزشمند و اصیل انقلابی باید در سراسر جهان گسترش پیدا کند چون می تواند عامل رشد و تعالی جوامع مختلف باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که بسیج در دهه های اخیر همواره در خدمت به انقلاب و مردم ایران بوده است، تصریح کرد: همه توان و تلاش نیروی مردمی بسیج خدمت به انقلاب، نظام اسلامی و عموم مردم کشورمان بوده است.

وی با بیان این که بسیجی همواره بر اساس احساس تکلیفی که دارد در صحنه دفاع از انقلاب حضوری مقتدرانه دارد، تصریح کرد: امروز حمایت و تقویت از این نیروی مردمی و انقلابی یک ضرورت مهم است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، ولایت پذیری را یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها و شاخصه های مهم نیروی مقاومت بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند و در مسیر دفاع از انقلاب و ولایت همواره پیشگام بودند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات