۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۸۶۸۱۳
سردار غیب پرور خبر داد؛

هم اندیشی بسیجیان فعال در فضای مجازی برگزار می شود

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بیان این که ما باید تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: هزاران نفر از بسیجیان فعال در فضای مجازی برای هم اندیشی گرد هم می آیند تا سازوکار لازم برای مقابله با دشمن را پیشبینی و تمهید کنند.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دینداری مردم مدیون تلاش های خستگی ناپذیر علمای بزرگ دین است، گفت: تلاش های علما در زمینه دفاع از کیان اسلام باید سرلوحه عمل ما قرار گیرد.

وی با اشاره به این که بسیج مسیر خدمت رسانی به مردم را در پیش گرفته است، اظهار داشت: امروز عرصه خدمت رسانی یکی از زمینه هایی است که جامعه به آن نیاز دارد.

سردار غیب پرور بر لزوم تمرکز همه مسؤولان بر مسأله خدمت رسانی به مردم تأکید و عنوان کرد: اگر با زبان خدمت گذاری با مردم صحبت كنیم، بدون شک مردم بیشتر از انقلاب اسلامی قدردانی خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اثرگذاری گروه های جهادی در زمینه شکوفایی بسیج خاطرنشان کرد: جوانان و خیران اقبال بسیار خوبی نسبت به گروه های جهادی نشان می دهند و با رفتن به مناطق مختلف به محرومان خدمت می کنند.

وی با بیان این که بسیج به خوبی توانسته است در عرصه آسیب های اجتماعی ورود پیدا کرده و منشأ اثر باشد، ابراز داشت: ما به خوبی توانسته ایم در مسائلی همچون حاشیه نشینی، طلاق و مواد مخدر ورود پیدا کنیم که در هفته گذشته گزارش کارهای انجام شده را به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده ایم.

سردار غیب پرور به فعالیت های بسیج در زمینه کشاورزی اشاره و بیان کرد: ما در این عرصه قصد داریم در یک برنامه 4 ساله در رابطه با اقلام استراتژیک و مورد نیاز مردم، همانند  گندم، برنج، جو، دانه های روغنی و ذرت کاری اساسی انجام دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج همچنین در عرصه های مختلفی همچون بخش درمانی و اعزام گروه های درمانی و جهادی به مناطق مختلف، فیلم سازی، مستند سازی، تئاتر، انیمیشن سازی و مواردی از این دیت نیز فعالیت های مؤثری داشته است.

وی به فعالیت های بسیج در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمن در این عرصه با همه توان خود وارد شد و لازم بود ما هم ورودی قاطع و تهاجمی داشته باشیم و از موضع انفعال پرهیز کنیم.

سردار غیب پرور با بیان این که ما باید تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم، اظهار داشت: فردا صبح هزاران نفر از بسیجیان فعال در فضای مجازی برای هم اندیشی گرد هم می آیند تا سازوکار لازم برای مقابله با دشمن را پیشبینی و تمهید کنند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات