۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۸۶۸۲۸
حجت الاسلام سپهر:

عملکرد چهل ساله انقلاب در گفتمان های دهه فجر تبیین شود

رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در همه گفتمان های تبیینی، تبلیغی و تشریحی عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی برای ایجاد نشاط و امید در جامعه و در راستای همراهی ملت با انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
جلسه کارگروه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان
جلسه کارگروه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان
جلسه کارگروه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در جلسه کارگروه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری استان، با اشاره به جمع بندی عملکرد کارگروه های 14 گانه اظهار داشت: جمع بندی برای مجموعه شورای هماهنگی کشور ارسال شده است و قطعا عملکرد هر کدام از دستگاه ها در کارگروه مربوطه به نمایندگان، وزرا و معاونان ارائه می شود.

رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه جمع بندی نهایی تا پایان هفته آینده از مرکز به کارگروه های استانی ارسال می شود، افزود: برآورد فعالیت های سپاه، سازمان تبلیغات، بنیاد شهید، کمیته امداد، حوزه و سایر نهادها و سازمان ها نزدیک به 10 هزار در سطح استان خواهد بود؛ البته پیش بینی ما آن است که نزدیک به 50 هزار برنامه در سطح مدارس، دانشگاه ها، شهرها و روستاها، مؤسسات، پایگاه مقاومت و صدا و سیما صورت گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بنیاد شهید استان از برگزاری حدود 3 هزار برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داده است، خاطرنشان کرد: در خود گزارشات ارسالی عبارت برنامه های ستاد دهه فجر درج شده حال آنکه از آذرماه تا آخر بهمن به تولید برنامه و بسته های فرهنگی و هنری مرتبط با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

حجت الاسلام سپهر بیان داشت: سپاه در همه گفتمان های برگزار شده در هفته بسیج با صبغه چهلمین سالگرد پیروزی اانقلاب اسلامی پیش رفته است؛ از این رو نوع بینش ها، استنباط ها و تولید برنامه ها و فعالیت های ریز و درشت همه کارگروه ها همگام با چهلمین سال پیروزی باشد.

وی گفت: در 40 سال انقلاب اسلامی پیشرفت های غیرقابل مقایسه ای صورت گرفته است؛ از این رو در همه گفتمان های تبیینی، تبلیغی و تشریحی عملکرد چهلمین سالگرد برای ایجاد نشاط و امید در جامعه و در راستای همراهی ملت با انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، رصد عملکرد کارگروه ها، ویرایش و نظارت بر جمع بندی عملکردها را از رؤسای کارگروه ها خواستار شد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات