۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۹۱۵۷
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

حفظ دستاوردهای انقلا ب اسلامی ضروری است

وحدتی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب و داشته های خود حراست کنیم.
محمد وحدتی هلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد وحدتی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب و داشته های خود حراست کنیم.

وحدتی ادامه داد: اگر نخواهیم امروز خود را با 40 سال گذشته مقاسیه کنیم؛ حداقل وضعیت فعلی را باید با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، چراکه تمام دنیا دوست دارند تنها نقاط ضعت کشور مطرح شود.  

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان همیشه دوست دارند ما را کوچک بشمارند و نقاط ضعف ما را بزرگ کنند که باید با این پدیده مبارزه کنیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 75 درصد قدرت فضای مجازی در اختیار آمریکا است که در این زمینه با سیاه نمایی به راحتی به مسؤولان تهمت می زنند. 

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی افزود: تهمت و سیاه نمایی در ذهن مردم می ماند و آنان را ناراحت می کند؛ در شرایط کنونی نیازمند وحدت و انسجام همه گروه‌ها و جریان ها هستیم.

وحدتی با بیان این که فضای مجازی با سیاه نمایی بر روی جامعه اثر منفی می گذارد، تصریح کرد: باید با این موارد مبارزه کنیم، چراکه در برهه حساسی از تاریخ قرار گرفته ایم و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برای ما و دنیا بسیار مهم است. 

وی تصریح کرد: اگر ضعف هایی داریم باید آنها را برطرف کنیم شاید بتوان این ضعف ها را با یک گام کوچک حل کرد. 

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان این‌که کارهای انجام شده در وضعیت نامناسب بودجه کشور را شایسته دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی تنها در طول یک و نیم سال گذشته در شهرستان بستان آباد حدود 300 پروژه اجرا کرده و برای تکمیل پروژه خط آهن میانه – بستان آباد – تبریز هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که اکنون این پروژه آماده افتتاح است./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات