۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۹۵۴۱۴
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

بصیرت بخشی رسالت خطیر حوزه در صیانت از انقلاب است

بصیرت بخشی رسالت خطیر حوزه در صیانت از انقلاب است
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان به رسالت حوزه در صیانت از انقلاب اشاره کرد و گفت: بصیرت بخشی رسالت خطیر حوزه در صیانت از انقلاب است.

حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه رسالتی خطیر در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی در جامعه دارد.

وی به فعالیت خواهران مبلغ در جامعه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در انقلاب بوده و همواره در راستای تبیین و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی فعالیتی گسترده دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر عنوان کرد: در زمینه تبیین دستاوردهای انقلاب و سبک زندگی فاطمی از ظرفیت خواهران مبلغ و طلبه در مدارس، مساجد و مناطق شهری و روستایی استفاده می شود و هدف از حضور مبلغان خواهر در جامعه ارتقای معنویت و بصیرت بخشی بین بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان هایی با موضوع سبک زندگی فاطمی و گفتمان انقلاب در محافل و جلسات خانگی از سوی بانوان مبلغ برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان ادامه داد: تبیین مبانی انقلاب، بصیرت افزایی، تاثیر ولایت فقیه در استمرار نظام اسلامی و انقلاب، دشمن شناسی و استکبار ستیزی از جمله محورهای تبلیغی مبلغان خواهر در این ایام است.

وی اظهار داشت: حضور و فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه ضرورتی انکارناپذیر در راستای تعمیق بخشی به باورهای دینی نسل نو و تبیین و ترویج ارزش های دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام موسوی تبلیغ را رسالت خطیر حوزه خواند و گفت: بصیرت بخشی که در سایه تبلیغ محقق می شود راه صیانت از انقلاب و آرمان های آن است و حوزه در این زمینه به خوبی ایفای نقش می کند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات