۱۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۲۱
نماينده ولي فقيه و استاندار آذربايجان غربي :

مردم آذربايجان غربي وفاق ملي را به نمايش گذاشتند

رسا، سرئيس شهرستان ها ـ نماينده ولي فقيه و استاندار آذربايجان غربي در بيانيه اي اعلام کردند: مردم اين استان با استقبا گرم از رئيس جمهور وفاق ملي را به نمايش گذاشتند.
مردم آذربايجان غربي وفاق ملي را به نمايش گذاشتند

به گزارش خبرگزاري رسا، نماينده ولي فقيه و استاندار آذربايجان غربي در پايان سفر رييس به اين استان، در بيانيه اي مشترک از استقبال پرشور مردم از دکتر محموداحمدي نژاد به عنوان حماسه آرماني و وفاق ملي ياد کردند.

در بيانيه مشترک حجت الاسلام و المسلمين غلامرضا حسني و رحيم قرباني، از مردم خونگرم و صميمي استان آذربايجان غربي به خاطر خلق حماسه به يادماندني در استقبال کم نظير از رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت قدرداني شده است.

در اين بيانيه آمده است: سي سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامي سپري مي شود و هنوز ايران عزيز به امانت گرانبهاي خود که همانا استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي و قانون اساسي مترقي کشور است، مي بالد و با قامتي استوار در برابر توطئه هاي استکبار جهاني از اين امانت بزرگ الهي پاسداري مي کند.

در ادامه بيانيه امام جمعه اروميه و استاندار آذربايجان غربي آمده است: مردم دلير و با ايمان استان به ياد شهيدان گرانقدر که با خون پاک خود مايه تقويت درخت تنومند انقلاب اسلامي شده و حماسه هاي ارزشمندي در طول تاريخ انقلاب آفريده اند، در سي امين بهار آزادي بار ديگر قدرت، حماسه و حمايت خود از رييس جمهور محبوب را به جهانيان و دشمنان اسلام و ايران نشان دادند.

در بخش ديگري از اين بيانيه خطاب به مردم استان آمده است: با سپاس بيکران از شما عزيزان که باحضور پرشور خود در استقبال بي نظير از خادم مردم و رييس جمهور محبوب و دانشمند خود، حماسه آرماني و وفاق ملي را در سايه رهبري پيامبر گونه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري به نمايش گذاشتيد، نهايت قدرداني را مي نمابيم.

گفتني است، دومين سفر استاني رييس جمهوري اسلامي ايران و اعضاي هيات دولت به استان آذربايجان غربي هفته گذشته با 200 مصوبه پايان يافت.

ارسال نظرات