۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۲۹۹۳۴

دستور پیگیری نماینده ولی‌فقیه در گیلان برای رفع مشکلات رانندگان

دستور پیگیری نماینده ولی‌فقیه در گیلان برای رفع مشکلات رانندگان
نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: رانندگان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند لذا باید ضمن قدردانی از زحماتشان نسبت به برطرف کردن مشکل این قشر همت کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین  رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از کارکنان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت با وی به تلاش‌های رانندگان در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: به مشکلاتی که رانندگان در سطح شهر با آن مواجه هستند به اندازه کافی توجه نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کار رانندگان و معلمان از جهاتی به هم شبیه است گفت: همان طور که معلمان در کار خود با دانش‌آموزانی با افکار مختلف سر و کار دارند رانندگان نیز در طول روز با انسان‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه باید مشکلات رانندگان را برطرف کنند تصریح کرد: رانندگان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و برای جابه‌جایی آنها زحمت می‌کشند لذا باید ضمن قدردانی از زحماتشان نسبت به برطرف کردن مشکل این قشر همت کنید.

امام جمعه رشت با اشاره به رانندگان اتوبوسی که در روز جمعه نمازگزاران را جابه‌جا می‌کنند خاطرنشان کرد: مساجد پایگاه‌های انقلاب اسلامی و از برکات نظام هستند لذا جابه‌جایی نمازگزاران روز جمعه بسیار فضیلت دارد و دعای خیر نصیب این رانندگان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر نظارت مسئولان مربوطه مبنی بر رفع مشکلات رانندگان بیان داشت: رانندگان به تبع شغل خود با افراد زیادی سر و کار دارند از این رو بایستی صبر و حوصله زیادی داشته باشند و اخلاق را رعایت کنند و البته چنین افرادی شایسته قدردانی کردن هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری رشت نیز از در این دیدار با اشاره به فعالیت 5 هزار و 670 دستگاه تاکسی در این شهر اظهار داشت: تعداد 199 دستگاه ون و 141 تاکسی بی‌سیم در شهر رشت فعالیت می‌کنند.

محمد نوری هریس با بیان اینکه عمر متوسط اتوبوس‌ها در شهر رشت 7 سال، مینی‌بوس 15 سال و تاکسی‌ها نیز 10 سال است عنوان داشت: سیستم حمل و نقل شهری رشت نیازمند بازسازی و نوسازی است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات