۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۳۰۳۵۹
امام جمعه ساری:

مجلس جای نماینده کاخ نشین نیست| گرانی ها کمر مردم را شکسته است

مجلس جای نماینده کاخ نشین نیست| گرانی ها کمر مردم را شکسته است
نماینده ولی فقیه در مازندران به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید افرادی که خوی کاخ نشینی دارند را انتخاب کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، داشتن تقوا را عامل حل بسیاری از مشکلات جامعه دانست و گفت: اگر مردم و مسؤولان تقوا داشته باشند بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه ما رفع خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش، یکی از راه‌های پیشرفت کشور را حرکت بر مدار تحقق و پژوهش دانست و گفت: توجه به امر پژوهش در جامعه موجب گسترش تولید علم خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که رشد علمی کشور در بخش‌های مختلف نیازمند توجه به مسأله تحقیق و پژوهش است، گفت: امروز پژوهش‌های ما در کشور باید مسأله محور باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز تأسف از بلا استفاده ماندن بسیاری از پایان نامه‌ها در مراکز دانشگاهی کشور افزود: امروز بسیاری از پایان نامه‌هایی که دانشجویان در مقاطع مختلف می‌نویسند در کتابخانه‌ها خاک می‌خورد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که تحقیقات و پژوهش‌های ما در حوزه و دانشگاه باید کاربردی باشد، خاطرنشان کرد: پایان نامه‌ها باید گره از مشکلات کشور باز کند نه این که در کتابخانه بلا استفاده باقی بماند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که پژوهش باید مشکلات جامعه را رفع کند، افزود: امروز با بهره گیری از ظرفیت بالای پژوهش می‌توان آثار نامطلوب بسیاری از مشکلات را به حداقل رساند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که متأسفانه امروز کمر مردم زیر گرانی دارو و درمان خم شده است، تصریح کرد: مسؤولان باید جلوی قیمت‌های سرسام آور دارو در کشور را بگیرند.
 
وی در ادامه سخنان خود به افزایش قیمت بنزین در کشور اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این افزایش قیمت بر روی زندگی مردم تأثیر مستقیم گذاشته است، گفت: متأسفانه این افزایش قیمت بنزین، موجب بروز مشکلاتی در حوزه حمل و نقل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که باید افرادی صالح را به عنوان نماینده خود انتخاب کنیم، افزود: نباید افرادی که خوی کاخ نشینی دارند را انتخاب کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به شکل گیری تمدن نوین اسلامی در جهان اشاره کرد و با بیان این که دشمن از گسترش این تمدن نوین هراسان است، تصریح کرد: امروز یکی از وظایف ما حرکت در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات