۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۱۱۸
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مطرح کرد؛

نصب پرچم سرخ بر گنبد مسجد مقدس جمکران به نشانه انتقام سخت از آمریکا

نصب پرچم سرخ بر گنبد مسجد مقدس جمکران به نشانه انتقام سخت از آمریکا
تولیت مسجد جمکران به نصب پرچم سرخ بر گنبد مسجد جمکران به نشانه انتقام سخت از آمریکا اشاره کرد و گفت: شهادت حاج قاسم نابودی اسرائیل و آزادسازی قدس را به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران امشب در خیل عظیم منتقمان خون شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شهیدان بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در روز نیمه شعبان پارسال در این جایگاه به عنوان یاور امام زمان(عج) معرفی شدند، گفت: این دو شهید والامقام از یاوران راستین امام زمان(عج) با شاخصه های مهدوی بودند.

وی با تأکید بر اینکه مهم ترین نشانه برجسته این شهیدان والامقام پیروی از مقام ولایت بود، ابراز داشت: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمانشان همواره در راستای مقدمه سازی برای ظهور تلاش می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تأکید کرد: امروز به جای پرچم سیاه بر فراز گنبد مسجد مقدس جمکران پرچم سرخ با شعار «یا لثارات الحسن» نصب کرده ایم؛ شعاری که دشمنان و رسانه های غربی در سطح گسترده منتشر کرده و از انتقام سخت جهان اسلام اظهار ترس و وحشت کرده اند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه امروز همه جهان اسلام خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی و مرزمان شهیدش هستند، عنوان کرد: انتقام سخت ما در قبال جنایت آمریکا و اسرائیل و اذنابشان به وقوع خواهد پیوست.

وی تأکید کرد: این شهادت اگر چه برای جبهه مقاومت و جهان اسلام بسیار سخت بود، اما دنیا امروز شاهد عظمت ملت ایران و عراق حول محور ولایت و گفتمان ایثار و شهادت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بساط آمریکا از منطقه برچیده خواهد شد، گفت: به یاری خداوند اسلام و مقاومت پیروزی بر اسرائیل ستمگر و غاصب و آزادی قدس شریف را به ارمغان خواهد آورد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات