۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۳۴۶۳۱

هژمونی آمریکا از انتقام تا زوال

دام رسانه ای آمریکا برای تضعیف نظام اسلامی در ماجرای ترور شهیدسلیمانی؛ دامن آنها را گرفت و مردم جهان شاهد خرد شدن هیمنه استکبار در قوی ترین پایگاه آمریکا در عراق بودند.
تعداد بازدید : 5
هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
آمریکائی ها که دیدند موشک های ایران بجای تخریب کردن و بر جای گذاشتن گشته و مجروح دربین نظامیان آنان حلوا پخش کرده است !! لذا با تصویب قانون اختیارات جنگی ترامپ را کاهش دادند.!!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
الهی! این سردار بی‌سر، این سرباز جانباز، این یک تنِ امت، این پیکر پاک، این جان جهاد، این دلاور نامدار، این مرد مردان، این عشق شیعه، این شیفته شفیعه، این فدایی ولایت، این مدافع حرم امامت، این فرمانده بی‌شکست دشمن شکن، این شهید شاهد ...
1
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
1
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی
دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
1
0
حاتم طایی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
بسیار زیبا بود
0
0