۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۳۹۵۶۲
امام جمعه یاسوج:

برخی رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد باید اصلاح شوند

برخی رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد باید اصلاح شوند
امام جمعه یاسوج گفت: برخی فرهنگ‌ها و رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد باید اصلاح شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم اشاره کرد و گفت: همین بس که در وصف آن حضرت سوره‌ای از قرآن نازل شده است.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: آن حضرت الگوی زنان عالم بوده و مردم عادی از درک مقام و منزلت آن حضرت عاجز هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: سیره و روش زندگی آن حضرت بهترین روش و الگو برای زنان است که باید در همه حال به شخصیت و سیره و گفتار و رفتار آن حضرت برای زندگی بهتر در دنیا و آرامش و سعادت آخروی تلاش کرد.

امام جمعه یاسوج، میلاد حضرت امام خمینی را به عنوان بزرگمرد تاریخ معاصر تبریک گفت و افزود: انقلاب امام تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و همه سیاستمداران دنیا به بزرگی و عظمت آن حضرت اعتراف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، انقلاب را الگوی تمام آزادی‌خواهان جهاد دانست و گفت: با پیروزی انقلاب معنویت و آزادی به سراسر جهان تسری یافت.

امام جمعه مرکز استان سپس به موضوع انتخابات اشاره کرد و با تاکید بر این که باید تبلیغات انتخابات بر پایه اخلاق گرایی و محترم شمردن دیگران باشد اظهار کرد: شور و هیجان انتخاباتی باید بدون تنش و درگیری باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر این که انتخابات با درگیری و تنش و خشونت ارزشی ندارد افزود: برخی فرهنگ‌ها و رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شوند.

وی کاندیداهای انتخابات را به رعایت عدالت و تقوا و انصاف و پرهیز از اسراف و تخریب دیگران فرا خواند و گفت: هر کسب که انتخاب شود باید مشکلات استان و پیگیری و رفع آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات