۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۴۲۹۴۲
دانلود همه تصاویر

زندگی در قم در جریان است

سجاد حیات پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تیترتون منفعلانه است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
آقا خسته نباشید. تاثیرگذار بود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
بنده ی حقیر بعنوان عضو کوچک جامعه رسانه ای از شما استدعا وتمنا میکنم، برای چند مدت فقط و فقط به جهت تهیه موادغذایی آنهم تنها یک عضو خانواده از منزل خارج شوید .

میدانم قرنطینه خانگی به لحاظ تامین معاش و بار روانی بسیار سخت است، ولیکن اگر امروز این سختی را به جان نخریم، فردا مصیبت های بیشتری گریبان گیر و مدت طولانی تری درگیر این پدیده ی شوم خواهیم بود .

اگر برخی از هموطنان این داستان را جدی نگیرند بزودی سیستم درمانی کشور جوابگوی پذیرش بیماران نخواهد بود و فاجعه ای بزرگ رخ خواهد داد .

قسمتان میدهم این پیام را جدی بگیرید و برای عزیزانتان ارسال کنید
0
1
#کرونا_را_شکست_می_دهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
درباره مدیریت بحران ها در رسانه ها در کشورهای غربی در مواردی مثل بیماری‌های همه‌گیر نیز پوشش رسانه‌ای طوری است که هم مهم‌ترین نکات بهداشتی را به مردم آموزش دهد و هم در عین هشدار نسبت به موضوع، فضا را ملتهب و خارج از کنترل نشان ندهد. به‌عنوان مثال در بحران کرونا، طبیعتا تصاویری از محیط بیمارستان منتشر می‌شود اما نکات قابل تأملی توسط رسانه‌ها رعایت شده است از جمله اینکه عکس‌ها و فیلم‌هایی از پرسنل بیمارستانی منتشر می‌شود که با آرامش در حال رسیدگی به بیمار یا در حالت نشسته هستند و ناخودآگاه به مخاطب احساس آرامش و اطمینان منتقل می‌شود. اغلب در حالت نشسته مشغول انجام کاری مثل پر کردن یک فرم اداری هستند، یا اگر بالای تخت بیمار ایستاده‌اند، همراه با تجهیزات و با طمأنینه قرار دارند. تصاویری که در آن پزشکان و پرستاران در حال حرکت سریع یا دویدن هستند، کمتر دیده می‌شود تا فضای بیمارستان مضطرب و متشنج نشان داده نمی‌شود. حتی چهره کادر درمانی در عکس‌ها مضطرب و پریشان نیست.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر هم با گندزدایی و ضدعفونی کردن مکان های عمومی سطح شهر و خیابان های پر تردد در جبهه مبارزه با کرونا، به فعالیت پرداخت.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
نظر پزشک ارجح است و تعطیلی اجتماعات مذهبی مستحب، مانعی ندارد؛ چون حفظ سلامتی واجب است.
0
0