۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۴۳۳۳۰
اختصاصی رسا؛

همراهی طلاب جهادی با بیماران کرونایی

حجت الاسلام محمد هادی شفیعی گفت: یکی از مشکلات بیماران کرونایی در بیمارستان ها مشکل روحی است که طلاب جهادی به عنوان همراه بیماران تحت نظارت ریاست بیمارستان و پزشکان به خدمتگزاری بیماران می پردازند.
تعداد بازدید : 14
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
خدا قوت
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
موقعیت دشوار کنونی برای مردم ما، اگر چه سخت و رنج آور است، اما قطعاً و در دوران بعد از مهار نسبی کرونا، به یاری خداوند توانا، ثمرات زیادی خواهد داشت.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
بیش از ۱۰۰ هزار پاسدار و بسیجی در حال خدمت‌رسانی به مردم در مقابله با کرونا هستند.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
سازمان بسیج مستضعفین هم علاوه بر سازماندهی نیروهای مخلص و ایثارگر بسیجی برای مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن و معابر، کارگاه های تولید ماسک، دستکش و لباس پزشکی متعددی را فعال و یا مورد حمایت قرار داده است که تاکنون علاوه بر رفع حلقه مفقوده اتصال تولید و توزیع، بخش قابل توجهی از نیازهای کشور در این خصوص را تامین کرده است
2
0
السلام علیک ایها العبد الصالح
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
خدا این اقدام مخلصانه را اجر مضاعف بدهد. آفرین بر شجاعت و فداکاری شما
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
انگار شب عملیات شده و همه بی تاب شده‌اند؛ آرام و قرار ندارند، جان هموطنان و همشهریانشان به خطر افتاده است، همدیگر را خبر می‌کنند، آرایش جنگی می‌گیرند و جبهه مردمی برای سلامت همشهریانشان را کلید می‌زنند.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اثر پیشگیرانه نیکوتین سیگار در ابتلا به کرونا، اظهار کرد: مطلقا چنین چیزی نیست‌؛ نیکوتین ماده سمی است که مژک‌های سیستم تنفسی را فلج می‌کند، آثاری بر تحلیل سیستم ریوی دارد و ظرفیت حیاتی ریه‌ها را در مقابله با بیماری‌های ویروسی تنفسی کاهش می‌دهد.

زالی افزود: این مسائل نه تنها پایه علمی ندارند، بلکه می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شود. نیکوتین نه تنها اثری در برابر کرونا ندارد، بلکه می‌تواند سیستم دفاعی موضعی و ساختار سیستم‌ تنفسی را حتی تا سطح نایژه‌ها دچار مشکل کند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
سلام،ان شاء الله به حقانیت حضرت علی علیه السلام این گرفتاری ازسرمردم ماوهمه دنیارفع گردد،حالا باهرمعذوریتی جاده بازشده، هم استانی وهمشهری وهم محلی عزیز، ماباید همه تمرکزخودرابرای حفاظت ازمحله وشهر خودمان به کارببریم. خودمان بیشتر درخانه بمانیم، به مسافران توصیه کنیم درخانه اشان بمانند، درکوچه و خیابان‌های روستاوشهرپرسه نزنند، شوراودهیاری وپایگاههای بسیج باهمکاری هم موارد رابه آن‌ها تفهیم کنیم. اگر رعایت نکردند ازقوه قهریه استفاده کنیم...
2
0
بشیر
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
سلام و خدا قوت خالصانه به جهادگران مقابله با کرونا
1
0