۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۴۸۸۴۷
دانلود همه تصاویر

گرامیداشت درگذشتگان ویروس کرونا در آرامستان بهشت معصومه (س) قم

تعدادی از طلاب جهادی استان قم با حضور در آرامستان بهشت معصومه (س) و مزار درگذشتگان ویروس کرونا با اهداء گل و قرائت زیارت عاشورا و قرائت فاتحه برای این عزیزان از درگاه الهی طلب مغفرت کردند. در ادامه این رویداد با حضور طلاب حوزه‌های علمیه در کنار مزار مطهر شهداء مدافع حرم به مقام شامخ آنان ادای احترام شد.
محمد وحدتی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
با سلام خدمت شما و همه همکارانتان که فداکارانه کار میکنند
خواستم مطلبی را به عرض برسانم که شاید خودتان هم متوجه شده باشید
از ابتداء شیوع ویروس منحوس کرونا و درست در لحظات خاص تصمیم گیری بعضی از پرسنل بیمارستان ها که علی رقم درخشش برخی؛ تعداد قابل توجهی هم کار و امداد رسانی را رها کردند . طلاب انقلابی و بسیجی حوزه های علمیه بدون آنکه وظیفه ای داشته باشند و بدون اینکه ریالی پول دریافت کنند بصورت جهادی در خطرناکترین و حساس ترین نقاط آلوده یعنی بیمارستان ها و غسالخانه ها حضور پیدا کردند و به امداد رسانی مشغول شدند فقط برای رضای خدا و عمل به وظیفه نانوشته سربازی حضرت بقیت الله عجل الله تعالی فرجه الشریف و ارواح العالمین له الفداء)؛
اما متاسفانه پروپاگاندای رسانه ای که حاصل تفکر غربی است باعث شده از این فداییان امام زمان (عج) کمترین تصاویر در رسانه ملی و حتی رسانه هایی که داعیه انقلابی گری دارند منتشر شود چرا؟؟ فقط خبرگزاری رسا و حوزه نیوز هستند که این تصاویر را منتشر میکنند و اهتمام به این امر مهم دارند .
حالا سوال اینجاست؛ چرا سعی دارند بسیج و طلاب انقلابی حوزه ها را از چشم مردم دور نگاه دارند ؟ آیا فرشتگان نجات مردم در این برهه حساس فقط پرستاران و پزشکان بیمارستان ها بودند؟؟ واقعا سهم آن نوجوان بسیجی و یا آن طلبه که بصورت جهادی کار کردهاز رسانه های ما چقدر است؟ ما مطمئنیم کار برای خدا در درگاه الهی دیده خواهد شد و یقینا به مصداق آیه شریفه "فمن یعمل مثقال ذرة خیر یره" اجر این فداییان ولایت محفوظ است اما وظیفه اهالی رسانه چیست و چرا درست به آن عمل نشده ؟
تکلیف بسیاری از رسانه ها مثل ...روشن است چون بویی از انقلاب ندارد ادامه عرایض حقیر نافی زحمات ارزشمند همکاران شما نیست اما چرا شما که به تعداد بسیار زیاد فیلم و عکس و خبر از این ها کار کرده اید برای انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی تلاش نمی کنید .
انشالله خداوند همه کسانی که خالصانه برای امام عصر(عج) کار میکنند را مورد حمایت خاص خود قرار دهد.
0
0