۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۶۴۹۲۷۹

کمک‌های معیشتی آستان قدس رضوی در ماه رمضان در استان اردبیل توزیع می‌شود

کمک‌های معیشتی آستان قدس رضوی در ماه رمضان در استان اردبیل توزیع می‌شود
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اردبیل گفت: کمک‌های معیشتی آستان قدس رضوی در ایام ماه مبارک رمضان در بین اقشار نیازمند و کم‌برخوردار مناطق مختلف اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اکبر قیامی در نشست با خادمیاران رضوی مرکز استان اردبیل اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی آستان قدس رضوی در سطح استان اردبیل در ایام ماه مبارک رمضان تداوم خواهد یافت.

وی از آغاز طرح حمایت از نیازمندان خبر داد و افزود: به همت خادمیان رضوی استان اردبیل طرح حمایت از اقشار آسیب دیده و ضعیف در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود و این طرح آغاز شده است و هم‌اکنون در مرحله جمع‌آوری کمک‌های مردمی قرار داریم.

حجت الاسلام قیامی با بیان اینکه از تمامی اقشار مردمی جامعه برای مشارکت در این طرح دعوت می‌کنیم تصریح کرد: از تمامی گروه‌های مردم نهاد از جمله خیران، نیکوکاران، خادمیاران و مسئولان جهت همکاری و مشارکت در این طرح حمایتی و مومنانه دعوت می‌کنیم.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در ادامه بیان کرد: خیران شریف می‌توانند کمک‌های نقدی خیرخواهانه و مومنانه خود را به شماره حساب 6104337666972508 به نام دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل واریز کنند.

وی اظهار کرد: اسلام یک دین کامل است که وظیفه ما در معرفی این دین کامل خطیر و یک وظیفه شرعی و قطعی است که همگان باید شبانه روزی در معرفی دین اسلام به دنیا تلاش کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات